Jak mám zboží nachystat zákazníkům?

Zboží k vám dorazí nerozdělené a je potřeba ho roztřídit podle objednávek jednotlivých zákazníků.

Existuje mnoho způsobů, jak to dělat. Ideální je vše chlazené co nejdříve uložit do lednic, aby nedošlo k porušení teplotního řetězce a listovou zeleninu dát do vody nebo ji pokropit. Následně je dobré si rozdělit vše trvanlivé na hromádky podle zákazníků. Můžete k tomu využít krabice, které posbíráte v supermarketech, tam jich mají na vyhození často dost a skvěle se k tomuto účelu hodí. Zároveň můžete zboží v této krabici rovnou vydat a požádat zákazníka, aby vám ji příště přinesl zpět. Případně využijte bedny, ve kterých vám zboží dorazí, ty ale musíte příště vrátit, takže je zákazníkovi dát nemůžete.

Chlazené zboží si můžete v lednicích rozdělit podle druhů a dodavatelů, abyste při výdeji věděli, kam sáhnout. Nebo ho můžete roztřídit také přímo po zákaznících, důležité ale je, aby zboží nebylo dlouho mimo lednici a aby se nemíchalo zboží, které dle směrnic nemůže být pohromadě (například vajíčka).

Na předávacích listech jednotlivých zákazníků najdete tzv. „pořadové číslo zákazníka“, které můžete využít při třídění zboží. Zároveň v záhlaví najdete štítky, které můžete rozstříhat a použít pro označení balíčků pro zákazníka v chlazené části, trvanlivé části a ostatních (zeleninová bedýnka, 5litrový kanystr nebo zavařovačka atd.). Pro přípevnění použijte kolíčky, sešívačku nebo silnou lepenku.

Mrkněte na fotostory jedné naší Organizátorky a nechte se inspirovat.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)