Odpovědi na nejčastější otázky od Ambasadorů

Kde najdu slevový kód?

Slevový kód vám zašleme e-mailem. Abyste si ho nemuseli pamatovat a ukládat, najdete ho i při potvrzení uveřejnění recenze ve vašem zákaznickém účtu. 

Ukázka toho, kde případně najdete váš slevový kód.

Za každého nového zákazníka, který slevový kód použije, budete sbírat 50 kreditů na svůj scukový účet a poté je můžete použít na další nákupy. Slevový kód je určen pouze pro první objednávky - je tedy vhodný pouze pro nové zákazníky. S kódem získají slevu 200 korun na objednávky nad 2 000. Mysleli jsme ale i na ty, kteří by chtěli objednat za menší částku. Pokud zákazníci uplatní váš slevový kód na menší objednávku, získají slevu 10 %.

Spolu se slevovým kódem nezapomeňte sdílet i podmínky použití: „Sleva platí na první objednávku při nákupu nad 2000 Kč. Využijte kód i na objednávku pod 2000 Kč a užijte si slevu 10 %.
Kde mám recenzi zveřejnit?

Recenze má být zveřejněna na vašem vlastním Facebook, Instagram, TikTok  nebo YouTube profilu. Využít můžete samozřejmě všechny tyto sociální sítě, případně zapojte Threads nebo X. Recenze můžete připravit i formou článku na blog.

Musí být recenze jen pozitivní?

Recenze může být jak pozitivní, tak negativní. U nás ve Scuku nikomu nelžeme. A chceme, abyste i vy byli maximálně upřímní. Zpětná vazba, ať je jakákoliv, pomáhá nám i našim farmářům v tom, abychom se posouvali dál a zlepšovali pro vás služby i výrobky. Recenze ale nesmí být urážlivá a vulgární. Vždy by měla být pravdivá a slušná.

Jak často bych měl/a dělat recenze?

Minimum je 1 recenze měsíčně. Čím více recenzí uděláte, tím více nových zákazníků můžete přivést a tím pádem sesbírat i více kreditů na nákup. Zároveň tím přímo podpoříte tuzemské farmáře a výrobce. Účast v Ambasadorském programu ale není dlouhodobě závazná a tak můžete program kdykoliv opustit. V takovém případě nám prosím napište na ambasador@scuk.cz

Co když mi produkt k recenzi nedorazí, nebo bude poškozený?

Pokud by vám produkt k recenzi nedorazil, případně by byl nějak poškozený, zadejte na něj prosím reklamaci. To provedete jednoduše ve vašem zákaznickém účtu v sekci objednávky. K reklamaci uveďte, že šlo o produkt k recenzi. Obrátit se na nás v těchto případech můžete i skrz e-mail zakaznici@scuk.cz, případně nám zavolejte na telefonní číslo ​227 272 210. Na nedoručený či poškozený produkt recenzi nevyžadujeme.

Jak dlouho můžu být Ambasadorem Scuku?

V tuto chvíli není z naší strany program nijak časově omezený. Pokud bychom se rozhodli ho pozastavit nebo zrušit, dozvíte se vše e-mailem. Pouze v případě nedodržení podmínek, bychom museli naši vzájemnou spolupráci ukončit předčasně. 

Z ambasadorského programu můžete také kdykoliv vystoupit. Pokud byste se časem znovu chtěli stát Ambasadorem Scuku, vyplňte ještě jednou registrační dotazník.
Odebírejte náš newsletter

Buďte maximálně v obraze. Informace vám budeme posílat i e-mailem, proto potřebujeme, abyste nám dali souhlas s marketingovým sdělením a tím se přihlásili k odběru našeho newsletteru 👈

Chcete se nás ještě na něco zeptat?

​Napište nám na ambasador@scuk.cz nebo zavolejte na číslo ​227 272 210 a naše kolegyně z týmu péče vám rády pomohou.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)