Jak pracovat s Facebook skupinou?

Facebook skupina je ideální nástroj pro komunikaci novinek a představení dobrot, které ve vaší Skupině lidé nakoupí. Pokud vložíte do Facebook skupiny příspěvek, dostanou upozornění všichni členové, kteří si upozornění neutlumili. Dosah je tedy podstatně vyšší než v případě Facebook stránky. Velmi důležitý je osobní přístup, pokud do skupiny nevložíte kousek sebe, ale budete jen bezmyšlenkovitě kopírovat příspěvky, nebude to fungovat. Například mnohem lépe funguje prezentace produktu, který sami ochutnáte a doporučíte, nebo představíte recept, který jste vytvořili ze surovin koupených na Scuku.

Nebuďte zklamaní, pokud nenakoupí všichni členové vaší Facebook skupiny. Skvělé ale je, že díky vaší neutuchající snaze nalákat lidi k nákupu se časem přidá čím dál víc členů skupiny. Vyplývá to z obecné zkušenosti. Zároveň logicky platí, že čím víc členů ve skupině budete mít, tím více lidí bude nakupovat. O skupinu je však potřeba se starat, ideálně vkládat jeden příspěvek denně, používat správné odkazy, přidávat osobní vsuvky atd. S plánem a obsahem příspěvků vám pomůže koordinátor a inspiraci najdete vždy také na sociálních sítích Scuk.cz.

Podívejte se do podrobného manuálu a celého kurzu ve Scuk Akademii, kde najdete obecné i konkrétní tipy od zkušených Organizátorů - mentorů, jak Facebook skupinu aktivně spravovat a propagovat. Inspiraci a vzorové příspěvky najdete ve Facebook skupině Inspirace pro Scukaře.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)