Co když farmář objednávku zruší?

Pak se zákazníkovi automaticky připisují kredity.

V malé míře se stává, že dodavatel objednávku či určitý produkt nedodá. Může to být buď z důvodu nesplnění limitu, který si pro objednávku určil, nebo protože se něco nepodařilo vyrobit, slepice málo nesly nebo pomrzla úroda. Většina potravin na Scuku je čerstvá a připravovaná přímo na míru, na což zákazníci nejsou zvyklí. Ti, co jsou zvyklí nakupovat v supermarketu, kde je vše vždy dostupné, to možná nemusí pochopit a je na vás, abyste jim to dobře odkomunikovali, aby nebyli nespokojení, když jim něco z objednávky nedorazí. Většina zákazníků Scuku má však naprosté pochopení a vědí, že pokud chtějí jíst lokálně, sezónně a hlavně čerstvé jídlo, tak to s sebou toto riziko nese. 

V každém případě dostává zákazník informaci o nedodaných položkách předem e-mailem, nejpozději ve 14 hodin den před výdejem. Z praxe však víme, že zákazníci moc nečtou, a tak se to dozví až od Organizátora při výdeji. Za tyto předem známé nedodané položky se zákazníkovi připíše automaticky kredit v této hodnotě, který může využít na příští nákup nebo si ho nechat vyplatit na účet. I tuto informaci od nás zákazník e-mailem dostane. Kredity se zákazníkovi připíší v momentu, kdy skončí výdej.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs