Jak komunikovat spuštění nákupu zákazníkům?

Co nejvíc a všude, kde to jde :-)

Všem členům Nákupní skupiny odejde v den spuštění nákupu automatický e-mail od nás, ve kterém je o tom informujeme. Dočtou se tam o tom, kde a jak mohou nakoupit a pokud vyplníte komentář k nákupu a vyberete doporučené produkty (což doporučujeme - vše najdete ve správě Skupiny u daného nákupu), zobrazí se tam také.

Vypadá například takto:

Členům Skupiny tedy mail posílat nemusíte. E-mail pošlete případně jen na kontakty, které se ještě do Skupiny nepřipojili. Obešlete kontaky také SMS zprávami, přes Whats App nebo Messenger na Facebooku.

Členům Skupiny, kteří nenakoupili, pošleme v poslední den nákupu upozornění, že nákup končí.

Nejdůležitější však je promovat běžící nákup ve vaší Facebook skupině. Stáhněte si „Akční leták“ a sdílejte ho do Skupiny spolu s tímto textem (nezapomeňte doplnit odkaz a podpis a nahradit text tak, aby byl pravdivý - nákupní cyklus, den výdeje):

Milí zákazníci,

právě jsem pro vás spustila první nákup od farmářů na.scuk.cz/vase-skupina 👉🍞🧀🥩🥦

Nakupovat můžete až do nedělní půlnoci a následující týden ve středu si u mě svou objednávku vyzvednete. Při výdeji se můžete těšit také na ochutnávky uzeného masa od Němců 🤗

Tento příspěvek sdílejte také na svůj osobní profil a vyzvěte k dalšímu sdílení a sdílejte také do relevantních Facebook skupin. Další grafiku najdete ve sdílené složce pro Organizátory.

Následující dny promujte jednotlivé dodavatele a také to, jak náku fup funguje, neboť to mnohým není hned jasné. Texty a fotky najdete v našem Manuálu pro správu Facebook skupiny. Pomoci vám mohou i vzorové příspěvky v interní skupině Inspirace na Facebooku.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)