Co dělat se zbožím, které vám přišlo navíc?

Někdy se stane, že nedopatřením skončí nějaké zboží v jiné Skupině. Pokud se jedná o pár kousků, nezadávejte prosím reklamaci - tu zadá Organizátor, kterému bude zboží naopak chybět.

Zboží podléhající rychlé zkáze, jako je maso, mléčné a chlazené výrobky, ovoce, zelenina a pečivo, rozdejte zákazníkům, udělejte ochutnávky, využijte ho jako kompenzaci pro zákazníky, kterým něco nepřišlo, nebo udělejte soutěž na Facebooku.

Veškeré trvanlivé zboží prosím vraťte řidiči při příštím závozu a ten nám ho dopraví zpět na překladiště.

Pokud zjistíte, že máte navíc celou bednu zboží, prosím ihned nám to dejte vědět na naši infolinku: 227 272 210. Pokusíme se zajistit nápravu.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)