Co dělat se zbožím, které vám přišlo navíc?

Určitě nahlásit co nejdříve.

Někdy se stane, že nedopatřením skončí nějaké zboží jinde než mělo. V tom případě nahlaste vše přebývající do komentáře pod příspěvek k tomu určený v naší scukařské skupině na Facebooku, popřípadě nám napište na info@scuk.cz nebo zavolejte na 730 561 360.

Zboží podléhající rychlé zkáze, jako je maso, mléčné a chlazené výrobky, ovoce, zelenina a pečivo, rozdejte zákazníkům, udělejte ochutnávky, využijte ho jako kompenzaci pro zákazníky, kterým něco nepřišlo, nebo udělejte soutěž na Facebooku. S tím vám ráda pomůže Renata, která se u nás stará o sociální sítě. Napište jí na renata@scuk.cz. Veškeré trvanlivé zboží prosím vraťte řidiči při příštím závozu a ten nám ho dopraví zpět na překladiště. Popřípadě se domluvte opět s Renatou a pomůže vám zboží využít k propagaci.

Pokud byste objevili, že máte navíc celou bednu zboží, prosím ihned nám to dejte vědět na naši infolinku 730 561 360. Pokusíme se zajistit nápravu. 

Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs