Jak probíhá doručení v rámci sdruženého závozu?

Zboží rozvážíme v chlazených autech skrz naší spřátelenou distribuční firmu.

Trasy se plánují na každý týden zvlášť. Většina aut vyráží brzy ráno, aby zboží bylo u Organizátorů nejpozději 2 hodiny před výdejem.

V den výdeje je potřeba být flexibilní, ale snažíme se vás včas informovat o bližším času příjezdu.

Jak se dozvíte bližší čas příjezdu řidiče?

• Dva dny před výdejem vám přijde e-mail s přibližným časovým oknem (75 minut) příjezdu řidiče.
• V předvečer výdeje najdete ve sdílené složce pro Organizátory rozpis jednotlivých tras na konkrétní výdejní den. Dozvíte se tam také telefonní číslo na řidiče.
• V den výdeje dostanete SMS, kterou zasílá řidič z předchozí zastávky.

Jak se trasy plánují?

Zastávky se plánují s ohledem na počet Skupin, jejich vzdálenost na jednotlivých trasách i výši obratu, který Skupiny v daném týdnu udělaly. Ty s největším objemem a také začínající Skupiny se snažíme zavést jako první, naopak menší objednávky necháváme na konec trasy.

Asi si dokážete představit, jaká magie to je toto poskládat :-) Pokoušíme se vyjít vstříc, ale bohužel není možné vyhovět požadavku závozu na přesnou hodinu.

Nelze se spoléhat na to, že čas příjezdu řidiče bude každý týden stejný. Počet Skupin, rozmístění zastávek na dané trase i obraty Skupin se každý týden mění.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)