Kolik je dodavatelů ve sdruženém závozu? Kdo určuje, který dodavatel tam je a který ne?

Na Scuku máme domluvenou spolupráci s desítkami dodavatelů, kteří svou nabídkou pokryjí poptávku běžného týdenního nákupu.

Zastoupeny by vždy měly být všechny kategorie. Součástí sdruženého závozu se může stát každý dodavatel na Scuku, který je schopen k nám zboží dopravit. Ale i zde máme nějaký limit. Není potřeba mít například 10 dodavatelů v rámci jedné kategorie (například marmelády). Každý dodavatel si nastavuje kalendář, ve kterém nám sděluje, kdy může závoz provést. Může si tak nastavit třeba každotýdenní frekvenci, nebo třeba jen jednou za měsíc. 

Podle nastavení kalendářů jednotlivých dodavatelů vybíráme každý týden dodavatele pro příští nákup. Zpravidla vybíráme téměř všechny, kteří si tak kalendář nastavili. Výjimku děláme u podobného trvanlivého sortimentu, kde se snažíme tyto dodavatele pravidelně střídat, aby si nekonkurovali a abychom jim zároveň přivedli větší jednorázový obrat například jednou za 14 dní. Sestavu dodavatelů sdruženého závozu pro další nákup posíláme vždy v pátek e-mailem všem Skupinám, které jsou součástí. Díky tomu mohou předem zjistit, když nějaký dodavatel vypadne a zároveň se dozví o nových dodavatelích.

I když je dodavatel součástí sdruženého závozu, je možné, že ho v nabídce pro svou Skupinu nenajdete. Dodavatelé si totiž sami určují, které dny mohou zboží doručit. Ne všichni mají možnost dodávat zboží na každý výdejní den. Z toho důvodu se sestava dodavatelů napříč výdejními dny může lišit.

Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)