Jak nastavit cashback - „Kredity zpět"

Připravili jsme novou formu propagace vašeho zboží zákazníkům na Scuk.cz. Nově jim místo přímé slevy budete moci nabídnout, že část ceny jim vrátíte na jejich další nákupy na Scuku, tedy se jedná o tzv. cashback - „Kredity zpět”.

Proč nabídnout zákazníkům „Kredity zpět” z nákupu vašeho zboží

  • výrazně zviditelníte svou nabídku v rámci výpisu produktů Scuku - produkty s akcí „Kredity zpět” ve výpisu produktů díky grafickému znázornění výrazně vystupují a přitahují větší pozornost zákazníků
  • zdarma zpropagujeme vaší nabídku produktů s „Kredity zpět” přes e-maily i sociální sítě
  • zvýšíte prodeje těchto produktů
  • získáte nové zákazníky, které díky „Kreditům zpět” vyzkouší vaše produkty
  • nasbírané kredity zákazník může využít pro nákup i vašeho zboží

Proč raději nenabídnout přímou slevu?

  • přímá sleva je krátkodobě velice funkční nástroj, který pomáhá zvyšovat prodej. Největší nevýhodou ale je, že zákazníka nemotivuje se vracet na Scuk pro další nákupy. „Kredity zpět” zákazníka naopak motivují, aby nasbírané slevy použil při dalším nákupu

Proč zákazník nemůže využít nasbírané kredity pouze na nákup vašeho sortimentu?

  • tato funkce vychází z kreditů, které zákazníci už nyní mohou na Scuku uplatňovat, typicky kredity v tuto chvíli získávají v rámci našich slevových kódů anebo z reklamací. Omezit uplatnění kreditů pouze pro nákup určitého zboží ale technicky neumíme.
  • zároveň ale z našich dat vyplývá, že zákazníci, pokud jsou spokojeni s produkty, které zakoupí, tak se k nim při dalších nákupech pravidelně vrací. Nakupují totiž velice často ze sekce „Dříve zakoupeno" nebo z posledních objednávek. Je tak velká šance, že kredity použijí i pro nákup i vašeho zboží.

Proč nám Scuk nepřispěje na „Kredity zpět”?

  • přispíváme jinou formou. Během roku rozdáme našim zákazníkům cca 1,5 milionu Kč přes slevové kódy, které velice pravděpodobně uplatňují i při nákupech právě vašich produktů. Slevové kódy rozdáváme při akvizici nových zákazníků nebo reaktivaci těch, kteří v minulosti nakupovali a už nenakupují. Případně slevové kódy dáváme zákazníkům jako omluvu, když se něco nepovede, a to i v případě, že to není vina Scuku. Bohužel nemáme další finanční prostor participovat i na těchto akcích.

Co se stane, když zákazník kredity neuplatní a expirují mu, dostanu jako dodavatel peníze zpátky?

  • zákazníky průběžně informujeme o stavu jejich kreditů i blízkosti expirace, zpravidla zákazníci kredity během 30 dní stihnou bez problémů uplatnit. Drobnou část, která expiruje, použijeme na další marketingovou podporu Scuku, abychom přivedli našim dodavatelům, tedy i vám, co nejvyšší odbyt.

Jak budou náklady na kredity účtovány?

  • náklady na „Kredity zpět” budete mít od nás v rámci pravidelné faktury za naší provizi, kdy posíláme vyúčtování. Náklad na „Kredity zpět” zpět započteme stejně jako provizi vůči prodejům na Scuku.

Z jaké částky bude Scuk počítat provizi? Z prodejní ceny nebo z ceny ponížené o hodnotu „Kreditů zpět”?

  • provizi pro Scuk i pro Organizátory počítáme z ceny zboží poníženou o hodnotu „Kreditů zpět”.
  • „Kredity zpět” se nebudou účtovat u zrušených objednávek zákazníkem nebo u nedodané zboží dodavatelem

Jak „Kredity zpět” nastavíte u produktu v administraci?

  • v administaci v levém menu zvolíte záložku „Produkty”, zvolíte příslušný produkt a nastavíte cash back - „Kredity zpět” dle následujícího postupu   
  • v samotném produktu v poli „Promo akce” zvolíte „Druh akce - Cashback ze strany dodavatele”
  • zadáte pole „Začátek akce”, „Konec akce”, „Výše cashbacku„ v % z prodejní ceny produktu, následně kliknete na žluté tlačítko „Vytvořit novou akci”, a je hotovo :-)
  • po vypršení termínu nastavené akce se sama akce zruší a produkt se bude prodávat za běžnou cenu (nastavenou před akcí)
  • výše slevy musí být více než 5 % nebo min. 3 Kč
  • za Scuk doporučujeme volit spíše dražší položky (velká balení), kde chcete podpořit prodej produktu, ale nechcete využít klasické zvýhodněné nabídky

Nastavování akce: 

Náhled produktu v administraci

Náhled produktu na webu


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)