Jak se řeší reklamace?

Reklamace se vyřizují v rámci platformy Scuk.cz v administraci v sekci Reklamace. Reklamaci může zadat sám zákazník za sebe, nicméně ve většině případů reklamaci za něj zadává Organizátor Nákupní skupiny.

V tuto chvíli mají na zadání nedodaného zboží limit 48 hodin po výdeji. Po této době dorazí na vaši kontaktní e-mailovou adresu automaticky e-mailem s upozorněním. Na ostatní reklamace je limit nastaven delší.

U reklamace je uveden vždy důvod. Může se jednat o nedodané zboží, nízkou kvalitu zboží, poškození zboží nebo je důvod jiný, kdy se v poznámce dozvíte podrobnosti.

Prosím nekontaktujte ani zákazníka ani Organizátora. Vše řešte přes Scuk. Můžete nám napsat na reklamace@scuk.cz nebo zavolat na 730 561 360, kde se vám bude věnovat někdo z kolegů.

Na skladě prochází každý produkt kontrolou skrz identifikační kód (QR/čárový kód) pomocí čtecího zařízení. Tento záznam využíváme při vyřizování reklamací. V případě, že zboží z vaší strany nebude dodáno, tak neprojde ani systémem a nebylo nám tedy na sklad vůbec dodáno. Takové zboží je potřeba uznat na náklady dodavatele. Pracujeme na tom, abyste dostali souhrn e-mailem v den příjmu.

  • Pokud své zboží posíláte dopravcem (PPL, Českou poštou, DPD, Geis atd.) a zboží dorazí později než je požadovaný termín. Vytvoří se reklamace, které je nutné uznat na své náklady a případnou škodu vyřešit s dopravcem. Zboží můžeme rozdat jako ochutnávku nebo si ho můžete u nás na skladě vyzvednout (např. Balíkovna). Posílejte proto své zboží včas alespoň 2 dny dopředu. Nelze pozdní zboží nechávat ve skladu s tím, že ho zákazníkovi pošleme příště.
  • V případě svátků si vyberte závozové dny tak, aby byla jistota, že váš balík dorazí včas, popřípadě závoz raději vynechte (Vánoce, Velikonoce aj.).
  • Přijde-li rozbité zboží, je třeba uznat reklamaci a škodu vymáhat u dopravce.
Naším společným zájmem je v každém případě spokojený zákazník, který si i příště bude chtít od vás objednat :-)


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs