Nápověda
  • Zpět na Scuk.cz
  • Ohodnoťte nás >>>
  • Odeslat dotaz

Všechny kategorie ​>​ ​Pro výrobce a farmáře ​ > ​ ​Nejčastější provozní otázky ​ > ​ ​Vyřizování objednávek

Vyřizování objednávek

Můžu někde sledovat stav probíhajících nákupů?

Ano, můžete - v administraci , v sekci „ Probíhající nákupy”. Každý nákup běží několik dní a po tu dobu jednotliví členové Skupiny nakupují. Vy tak můžete sledovat předpokládaný objem, který vám obje…

Upraveno 3 years ago od Scuk.cz

Musím objednávku nějak potvrzovat?

Ne, objednávku v systému potvrzovat nemusíte. Objednané zboží by mělo být doručeno vše a pokud něco dodáno nebude, vznikne po čistém příjmu automatická reklamace, která bude zároveň uznána na vás. Re…

Upraveno 3 years ago od Scuk.cz

Co když něco z objednávky nemám?

V administraci si u všech položek nastavujete týdenní zásobu tak, abyste mohli vždy všechny produkty dodat. Pokud se přeci jen stane, že některou z položek nakonec nebudete moct dodat, bude na ni po…

Upraveno 3 years ago od Scuk.cz

Co když se objedná míň, než se mi vyplatí zavážet?

Objednávka je závazná, bez ohledu na její celkovou hodnotu. Není možné nastavit minimální výši objednávky. Je potřeba vždy dovézt vše, co bylo objednáno. Pokud dojde k nedodání objednaného zboží, na…

Upraveno 2 weeks ago od Scuk.cz

Powered by HelpDocs (opens in a new tab)

Odeslat dotaz