Komu mám nahlásit technické problémy?
Vývojáři potřebují v případě technických problémů zjistit co nejvíce informací. Mohou si pak problém nasimulovat a spíš tak přijdou s řešením.
Co od vás budeme potřebovat?
➡️ Zkopírujte konkrétní URL odkaz stránky, kde jste na problém narazili (na webu máme stovky stránek - byla to kategorie Ovoce a zelenina? Byla to stránka konkrétního výrobce? Vaše stránka v nastavení Skupiny?)
➡️ Popište situaci (např.: Listoval jsem na stránce a načetlo se mi pár produktů, a když jsem listoval dál, objevilo se točící kolečko a po minutě tam bylo pořád a další produkty se už neobjevily)
➡️ Udělejte screenshot - snímek obrazovky, na kterém uvidíme, co je za problém.
➡️ Zjistěte verzi operačního systému a prohlížeče. Stačí jít na stránku: www.mojeip.cz a zkopírovat údaje případně udělat snímek obrazovky/printscreen, viz přiložený obrázek.