Jak mám nahlásit technické problémy?
Vývojáři potřebují v případě technických problémů zjistit co nejvíce informací. Díky tomu si problém nasimujují a budou vědět, jak situaci napravit.
Co tedy od vás budeme potřebovat?
➡️ Zkopírujte konkrétní URL odkaz stránky, kde jste na problém narazili (na webu máme stovky stránek - byla to kategorie Ovoce a zelenina? Byla to stránka konkrétního výrobce? Vaše stránka v nastavení Skupiny?)
➡️ Popište situaci (např.: Listoval jsem na stránce a načetlo se mi pár produktů, a když jsem listoval dál, objevilo se točící se kolečko, které nezmizelo ani po minutě a další produkty se už neobjevily.)
➡️ Udělejte screenshot - snímek obrazovky, na kterém uvidíme, co je za problém.
➡️ Zjistěte verzi operačního systému a prohlížeče. Stačí jít na stránku: www.mojeip.cz a zkopírovat údaje, případně udělat snímek obrazovky (printscreen), viz přiložený obrázek.
Děkujeme za vaši pomoc! 💖