Jak mám nahlásit technické problémy?

Vývojáři potřebují v případě technických problémů zjistit co nejvíce informací. Díky tomu si problém nasimujují a budou vědět, jak situaci napravit.

Bohužel nám nepostačí informace, že se něco nepovedlo, nebo že se web zasekává.

Co tedy od vás budeme potřebovat?

➡️ Zkopírujte konkrétní URL odkaz stránky, kde jste na problém narazili (na webu máme stovky stránek - byla to kategorie Ovoce a zelenina? Byla to stránka konkrétního výrobce? Vaše stránka v nastavení Skupiny?)

➡️ Popište situaci (např.: Listoval jsem na stránce a načetlo se mi pár produktů, a když jsem listoval dál, objevilo se točící se kolečko, které nezmizelo ani po minutě a další produkty se už neobjevily.)

➡️ Udělejte screenshot - snímek obrazovky, na kterém uvidíme, co je za problém.

➡️ Zjistěte verzi operačního systému a prohlížeče. Stačí jít na stránku: www.mojeip.cz a zkopírovat údaje, případně udělat snímek obrazovky (printscreen), viz přiložený obrázek.

Jakmile budete mít připravené obrázky a sepsané vše potřebné, napište na zakaznici@scuk.cz.

Děkujeme za vaši pomoc! 💖


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)