Jak se dozvím, kdy ke mně dorazí řidič a co mám dělat, když má zpoždění?

V případě, že je logistika zajišťována skrze Scuk, tak předpokládaný čas příjezdu řidiče posíláme ráno v den závozu na uvedený kontaktní e-mail. Jakmile řidič vyjede z předchozí zastávky, odešle vám SMS zprávu s upřesněním času příjezdu.

Při doručování objednávek do Skupin externím přepravcem je informace o času příjezdu řidiče a kontakt na řidiče zasíláme den před výdejem na kontaktní e-mail.

Pokud má řidič zpoždění oproti předpokládanému času závozu, zkontrolujte svůj mobil, jestli na něm není SMS zpráva od nás s informací o případném zpoždění. To se vlivem dopravní situace může občas stát. Pokud žádnou zprávu nemáte, kontaktujte přímo řidiče. Kontakt na něj najdete v SMS. Pokud se nedovoláte, volejte na linku týmu péče 227 272 210.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)