Co se stane, když si zákazník nepřevezme zásilku?
Takových případů je naprosté minimum. Vše je placené předem a každému zákazníkovi posíláme pro jistotu v den výdeje SMS zprávu. Čas od času se ale může stát, že zákazník zapomene, anebo se stane nějaká nenadálá událost, kvůli které si zboží nepřijde vyzvednout. V takovém případě zavolejte na linku týmu péče 227 272 210 (ve všední dny 9–17) nebo napište e-mail na vydejny@scuk.cz. Poté se domluvíme na dalším postupu. Všechny takové případy řešíme individuálně.
Pokud nastane situace, že si zákazník nechce převzít část zboží, převezměte je od něj zpět a vraťte ho při příštím závozu. Zákazníka upozorněte, že je potřeba, aby si sám zadal reklamaci nebo nám napsal na zakaznici@scuk.cz, kde se mu budeme rádi věnovat.