Zákazník si objednal zboží do jiné Skupiny, lze objednávku přesměrovat? Jak postupovat?

Objednávku není možné přesměrovat do jiné Skupiny, ani do takové, která je na stejné trase. Nabídka na Scuku se totiž vždy váže ke konkrétní Skupině. Proto si také zákazníci nejdříve volí Skupinu a výdejní místo a pak teprve nakupují.

Jak tedy poradit zákazníkovi, který si omylem objednal zboží do jiné Skupiny?

Ať si nakoupí ve správné Skupině - pokud v ní ještě běží nákup. Doporučte zákazníkovi, ať si tentokrát před platbou pečlivě zkontroluje adresu výdeje:

Pokud je poslední den nákupu a zákazník zavolá, že chce zrušit nákup, co nejdříve volejte na naši infolinku a domluvte zrušení chybně zadané objednávky: 227 272 210, po 9-17, út-pá 9-18, svátky 10-15.

Pokud do konce nákupu zbývá ještě pár dní, můžete také napsat na info@scuk.cz jméno a e-mail zákazníka a jakou konkrétní objednávku chce zrušit a my se na to podíváme. Pokud farmář objednávku ještě nepřijal, zrušíme ji. Ale někteří mají dřívější ukončení nákupů, proto zákazníkovi zrušení neslibujte a počkejte na naši odpověď.

Když se ruší celá objednávka, zákazníkovi se peníze objeví v kreditech. Pokud se ruší pouze některé položky, vrátí se mu částka v kreditech do 1 týdne, tedy do dalšího výdeje. Kredity si pak může samozřejmě nechat vyplatit na účet.

Pokud objednávka již byla přijata farmáři, tak ji ve většině případů nelze zrušit, což je v souladu s platnou legislativou, kdy zákazník nemá nárok na odstoupení od smlouvy mimo jiné u zboží podléhající rychlé zkáze (typicky potraviny) nebo u zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Kompletní znění naleznete v Reklamačním řádu v článku 6. Výjimku tvoří zboží nepodléhající rychlé zkáze, jako je například kosmetika a drogerie. V tomto případě postupujte stejně jako při zrušení nepřijaté objednávky, který popisujeme výše.

Pokud zákazník na výdej nepřijde, nejdříve mu zatelefonujte, třeba na nákup na Scuku jen zapomněl :-) Ale jinak je zákazník povinnen svou objednávku převzít, rozhodně to zboží, které podléhá rychlé zkáze. Pokud ho nepřevezme, propadá vám, Organizátorovi. Můžete z něj udělat ochutnávky nebo nachystat jako dárky pro ostatní zákazníky.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)