Co dělat se zbožím, které vám přišlo navíc?

Někdy se stane, že nedopatřením skončí nějaké zboží v jiné Skupině. Pokud se jedná o pár kousků, nezadávejte prosím reklamaci - tu zadá Organizátor, kterému bude zboží naopak chybět.

Zboží podléhající rychlé zkáze, jako je maso, mléčné a chlazené výrobky, ovoce, zelenina a pečivo, rozdejte zákazníkům, udělejte ochutnávky, využijte ho jako kompenzaci pro zákazníky, kterým něco nepřišlo.

Veškeré trvanlivé zboží prosím vraťte řidiči při příštím závozu, doveze nám ho zpět na překladiště.

Pokud zjistíte, že máte navíc celou bednu zboží, prosím ihned nám to dejte vědět na naši infolinku: 227 272 210. Někdy se povede bedýnku přesměrovat na správné místo, ale řidič už může být daleko, nápravu tedy nemůžeme stoprocentně slíbit. I tady platí, že nezadáváte reklamace.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)