Co mám dělat, když nemohu převzít nebo vydat nákup?

Co nejdříve nám zavolejte na 227 272 210 nebo napište na info@scuk.cz.

Na infolince zastihněte jednu z kolegyň vždy od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin, ve svátky od 10 do 15 hodin. Mimo pracovní dobu pište na info@scuk.cz. Pomůžete nám, když do předmětu e-mailu napíšete alarmující text typu: nemohu vydat nákup, nemoc apod

Nemáme žádné velké anonymní call-centrum, holky jsou milé a vždy udělají maximum pro to, aby se mohl nákup přesměrovat do jiné Skupiny, nebo pomohou sehnat jiného Organizátora, který přiskočí na pomoc.

Víte, že tvoříme databázi Organizátorů - Záchranářů, kteří jsou schopni a ochotni zaskočit v jiných Nákupních skupinách při přejímce zboží nebo výdeji? Přihlaste se také do Záchranářské sítě. Je to celé dobrovolné, nezávazné a nikdo vás nebude do případné pomoci nutit.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)