Co mám dělat, když nemohu převzít nebo vydat nákup?

Co nejdříve nám zavolejte na 227 272 210 nebo napište na info@scuk.cz.

Na infolince nás zastihněte od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, v neděli od 15 do 20 hodin. Mimo pracovní dobu pište na info@scuk.cz. Pomůžete nám, když do předmětu e-mailu napíšete výstižný text: nemohu vydat nákup, covid, karanténa apod

Nemáme žádné velké anonymní call-centrum, holky jsou milé a vždy udělají maximum pro to, aby se mohl nákup přesměrovat do jiné Skupiny, nebo pomohou sehnat jiného Organizátora, který přiskočí na pomoc.

Víte, že tvoříme databázi Organizátorů - Záchranářů, kteří jsou schopni a ochotni zaskočit v jiných Nákupních skupinách při přejímce zboží nebo výdeji? Přihlaste se také do Záchranářské sítě. Je to celé dobrovolné, nezávazné a nikdo vás nebude do případné pomoci nutit.

Proč máte volat na infolinku? Holky jsou tu pro vás při řešení akutních neodkladných situacích - a na rozdíl od koordinátorek pracují na plný úvazek. S koordinátorkami je vhodné řešit spíše dlouhodobější věci, rozvoj, propagaci Skupiny a podobně. 


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)