Jak probíhá doručení objednávek v rámci sdruženého závozu?

Zboží rozvážíme v chlazených autech skrz naše spřátelené distribuční firmy nebo pomocí naší vlastní logistiky.

Trasy se plánují na každý týden zvlášť. Většina aut vyráží brzy ráno, aby zboží bylo u Organizátorů nejpozději 2 hodiny před výdejem.

V den výdeje je potřeba být po celý den flexibilní, ale dopředu se dozvíte o bližším času příjezdu.

Jak se dozvíte bližší čas příjezdu řidiče?

• Den před výdejem vám přijde e-mail s přibližným časovým oknem (75 minut) příjezdu řidiče.
• Ve správě Skupiny najdete u konkrétního výdeje celou trasu a včas i telefon na řidiče.
• V den výdeje dostanete ještě SMS, kterou vám řidič zašle z předchozí zastávky.

Jak se trasy plánují?

Zastávky nás systém vždy plánuje odznovu a to s ohledem na počet Skupin, jejich vzdálenost na jednotlivých trasách i výši obratu, který Skupiny v daném týdnu udělaly. Ty s největším objemem a také začínající Skupiny se snažíme zavést jako první, naopak menší objednávky necháváme na konec trasy. Není to ale pevné pravidlo, protože počet Skupin je jiný každý týden, trasy se neustále mění.

Asi si dokážete představit, jaká magie to je toto poskládat :-) Náš kolega z logistiky dělá drobné ruční úpravy tras a pokouší se vyjít vstříc požadavkům Organizátorů, když je to možné. Ale určitě nemůžeme vyhovět požadavku závozu na přesnou hodinu.

Přestože jste například zvyklí, že řidič vždy dojede do 10 hodin, není to určitě pravidlem! Nelze se spoléhat na to, že čas příjezdu řidiče bude každý týden stejný. Počet Skupin, rozmístění zastávek na dané trase i obraty Skupin se každý týden mění.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)