Co je to přejímka zboží?

Říkáme tak převzetí a kontrole zboží.

Před každým výdejem je potřeba zkontrolovat, že jste dostali vše - zda sedí počet bedýnek s itinerářem u řidiče, nedostali jste zboží navíc nebo něco nechybí. V den výdeje vám na e-mail dorazí předávací a také třídící listy. Ty si vytiskněte nebo si zobrazte např. na mobilu a dle nich zkontrolujte všechno zboží. Zasíláme je e-mailem, ale najdete je také ke stažení v den výdeje ve Správě Skupiny => Čeká na výdej.

Jakoukoli zpětnou vazbu, informace o zboží, které vám přijelo do Skupiny navíc (pár kusů) nám prosím vyplňujte do formuláře: na.scuk.cz/prejimka-formular.

Pokud po kontrole budete postrádat pár kusů zboží, zadejte reklamaci - důvod v reklamaci vyberte Kompletně nedodané zboží. Když naopak najdete jen pár kousků navíc, nejspíš se k vám zatoulaly z jiné Skupiny. Toto není třeba hlásit. Čerstvé zboží rozdejte jako dárky zákazníkům a trvanlivé předejte při další přejímce řidiči - odveze je zpět na sklad. Nezapomeňte však vyplnit vratkový formulář.

Pokud vám chybí celá bedýnka, nebo ve vaší Skupině zůstala celý bedýnka navíc, rovnou volejte na zákaznickou linku: 227 272 210.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)