Co je to přejímka zboží?

Říkáme tak převzetí a kontrole zboží.

Před každým výdejem je potřeba zkontrolovat, že jste dostali vše - zda sedí počet bedýnek s itinerářem u řidiče, nedostali jste zboží navíc nebo něco nechybí. Vytiskněte si nebo si zobrazte např. na mobilu dodací listy a zkontrolujte všechno zboží. Dodací listy zasíláme e-mailem, najdete je také ve Správě Skupiny => Čeká na výdej.

Pokud po kontrole budete postrádat pár kusů zboží, zadejte reklamaci - důvod v reklamaci vyberte Nedodané zboží. Když naopak najdete jen pár kousků navíc, nejspíš se k vám zatoulaly z jiné Skupiny. Toto není třeba hlásit. Čerstvé zboží rozdejte jako dárky zákazníkům a trvanlivé předejte při další přejímce řidiči - odveze je zpět na sklad.

Pokud vám chybí celá bedýnka, nebo ve vaší Skupině zůstala celý bedýnka navíc, rovnou volejte na zákaznickou linku: 227 272 210.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)