Dostávají zákazníci nějaké e-maily nebo SMS ohledně nákupu?

Ano. Všem členům Skupiny chodí e-mail o založení nákupu vždy ráno den poté, co Organizátor nákup založí.

Pokud máte nastavené automatické zakládání nákupu, tak e-mail přijde ráno v den spuštění nákupu. Zákazníci v něm dostanou základní informace o tom, kdy nákup končí a kde a kdy se vyzvedává. Dále se v e-mailu zobrazí výběr 4 produktů, které doporučuje Organizátor a komentář k nákupu, který Organizátor také může vyplnit (a doporučujeme to). Produkty je potřeba vybrat po spuštění nákupu, v případě aktivní funkce automatického zakládání nákupu ještě před spuštěním nákupu.

Členům Skupiny, kteří v aktuálním nákupu nenakoupili, chodí také upozornění na konec nákupu vždy poslední den. Pokud někdo něco přihodí do košíku a nezaplatí, přijde mu přibližně do hodiny e-mail s upozorněním, že něco zapomněl v košíku.

Po nákupu přijde zákazníkovi e-mail s potvrzením přijetí objednávky a s výzvou, aby vyčkal, až farmáři objednávku potvrdí. Potvrzení objednávky chodí zpravidla v den výdeje do 9 hodin ráno. Tam se také dočtou informaci o zboží, které farmář nepotvrdil a tedy nedodá.

Nejpozději ve 14 hodin den před výdejem chodí zákazníkovi e-mail se stavem zpracování objednávky. Dozví se tam, co už je od farmářů potvrzeno, co na potvrzení ještě čeká a co případně farmáři nedodají.

V den výdeje ráno chodí zákazníkovi SMS zpráva s upozorněním na výdej, adresou a časem výdeje, kontaktem na Organizátora a heslem pro výdej.


Jak se vám tato odpověď líbí?