Nastavení obchodu po registraci

Jako první krok po registraci je potřeba nastavit váš profil prodejce. Nebojte, je to tak na 10 až 20 minut :) Můžete to udělat v administraci v sekci „Nastavení obchodu”, kterou najdete v levém navigačním menu. Jakmile to budete mít hotové, nahrajte produkty (více zde) a pak nám napište na vyrobci@scuk.cz, abychom vás mohli aktivovat.

  1. Nahrajte logo - nahrajte prosím obrázek nebo logo ve čtvercovém formátu v co nejvyšší kvalitě.
  2. Zkontrolujte název obchodu - název obchodu nemusí být totožný s názvem společnosti. Jde spíš o „značku”, pod kterou své produkty prodáváte. Pozor, nepoužívejte VELKÁ PÍSMENA v celém názvu.
  3. Vyplňte podnadpis - doplňte prosím krátký a výstižný text, sousloví či motto, které vás vystihuje.
  4. Vyplňte dlouhý popis - popište nám i zákazníkům na Scuk.cz svůj příběh - řekněte, kdo jste, co, jak a kde pěstujete anebo zpracováváte.
  5. Nahrajte doplňující obrázky - pod dlouhým popisem naleznete tlačítko „Přidat obrázky”. Doplňte svůj příběh o autentické fotografie vás, vašeho hospodářství, výroby anebo produktů.
  6. Zadejte adresu provozovny - do pole „Adresa obchodu” napište adresu vaší provozovny, farmy anebo výrobny.
  7. Zkontrolujte si IČ a plátcovství DPH - zkontrolujte, zda máte dobře vyplněné IČ a zda jste si při registraci správně navolili, jestli jste plátci DPH, či nikoliv. Pokud narazíte na chybu, tak se nám ozvěte na vyrobci@scuk.cz a údaje opravíme.
  8. Vyplňte číslo bankovního účtu - bez něj vás nemůžeme aktivovat. Převod plateb za objednané zboží probíhá právě na bankovní účet.
  9. Nastavte si e-mailovou adresu pro vyúčtování - vyúčtování objednávek defaultně posíláme na kontaktní e-mail, který jste zadali při registraci. U vyúčtování si můžete přidat i další e-mailové adresy, například na účetní.
  10. Vyberte si způsob fakturace za prodané zboží - doporučujeme využívat automatickou fakturaci. Jednou za 14 dní při vyúčtování lze pak faktury, které za vás vydáme koncovým zákazníkům, zaúčtovat prostřednictvím jednoho dokladu v agendě „Ostatní pohledávky”. Pokud používáte účetní program Pohoda, můžete faktury hromadně importovat prostřednictvím XML souboru, který je možné stáhnout v administraci v sekci „Vyúčtování”. Návod účtování je dostupný na této stránce.
  11. V případě automatické fakturace zkontrolujte číselnou řadu faktur, kterou je možné ovlivnit prefixem - defaultně je prefix nastavený na 10RR, 'RR' se nahradí při generování faktur rokem. Např. prefix '10RR' bude tedy v roce 2019 generovat čísla faktur jako '1019000001'. Důležité je, aby číselná řada faktur na Scuk.cz nekolidovala s vaší vlastní číselnou řadou faktur, kterou máte pro své zákazníky mimo prodej přes Scuk.cz
  12. Nastavte si Dostupnost v Nákupních skupinách:
    1. Dostupný pro všechny Skupiny - pokud nastavíte tuto možnost, tak si vás do svého nákupu může přidat jakýkoliv Organizátor. Vyberte pouze v případě, že jste schopni zboží po splnění minimální výše objednávky sami doručit po celé České republice.
    2. Pouze přes Sdružený závoz - v případě, že zvolíte tuto variantu, budou od vás moci nakoupit pouze zákazníci v Nákupních skupinách, které jsou zařazené do našich rozvozů. Objednané zboží nám pak vždy doručíte na naše překladiště v Říčanech u Prahy a my se postaráme o jeho rozvoz do Nákupních skupin. Abyste mohli využívat Sdružený závoz, je potřeba nastavit na stránce „Žádosti o závoz” v kalendáři termíny, kdy jste schopni zboží na sklad doručit.
    3. Na žádost - jestliže vyberete tuto možnost, tak pokud si vás bude chtít přidat Organizátor do nákupu, dorazí vám na email žádost. V té uvidíte adresu výdejního místa Nákupní skupiny a také termín, kdy je potřeba zboží doručit. Podle toho se můžete rozhodnout, zda žádost o závoz přijmete, či nikoliv. Pokud budete využívat Sdružené závozy a Nákupní skupina bude zařazená do Sdruženého závozu, žádost vám nedorazí. V případě, že zvolíte „Na žádost”, nezapomeňte vyplnit pole „Poznámka pro žádosti” - zde můžete specifikovat, jaké lokality zavážíte a ve kterých dnech.
  13. Nastavte si minima pro objednávku - nastavte si minima tak, aby se vám vyplatil závoz na jednu Skupinu - doporučujeme 1000 Kč. Pro dodání na sklad lze u některých dodavatelů nastavit vyšší objednávku (mléčné produkty, pečivo, maso, uzeniny, zelenina). Dopravu pro přímé závozy nehradíme, proto zvolte limit takový, aby se vám zboží vyplatilo poslat anebo zavést.
  14. Nastavte si e-maily pro objednávky - můžete si nastavit i více e-mailových adres, na které vám budeme posílat upozornění o nových objednávkách ze Scuk.cz.
  15. Vyhovují vám termíny uzavírání objednávek? - většina Nákupních skupin na Scuk.cz vydává objednávky ve středu nebo ve čtvrtek. Pro oba dva dny vám objednávky dorazí v pondělí v 6:00 e–mailem. V případě, že využíváte doručení přes Sdružené závozy a Nákupní skupina je v nich zařazená, tak je potřeba doručit zboží den před výdejem do našeho překladiště. Tzn. pro středeční výdeje v úterý na sklad, pro čtvrteční výdeje ve středu na sklad. Pokud zavážíte skupiny napřímo, tak čerstvé produkty je potřeba zavážet v den výdeje. Trvanlivé můžete posílat s doručením již den před výdejem. Pokud byste potřebovali objednávky dostávat dřív (například pro středeční výdej byste potřebovali mít objednávku již v pátek), tak nám napište na vyrobci@scuk.cz a dřívější objednávání nastavíme dle vašich potřeb.

    V tabulce níže naleznete přehledně rozepsané, pro který den výdeje kdy dorazí objednávka e-mailem.

    Den výdeje

    Objednávka dorazí e-mailem

    Pondělí

    Středa 6:00

    Úterý

    Čtvrtek 6:00

    Středa

    Pondělí 6:00

    Čtvrtek

    Pondělí 6:00

    Pátek

    Úterý 6:00


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs