Nastavení obchodu po registraci

Jako první krok po registraci je potřeba nastavit váš profil prodejce. Nebojte, je to tak na 10 až 20 minut :-) Můžete to udělat v administraci v sekci „Nastavení obchodu”, kterou najdete v levém navigačním menu. Jakmile vyplníte profil, nahrajte své produkty (více zde). Pro doručování zboží zákazníkům je zapotřebí používat EAN/QR kódy, bez kterých to nepůjde (více zde). Jakmile budete mít vše vyplněné, napište nám na vyrobci@scuk.cz, abychom vás mohli aktivovat.

  1. Nahrajte logo - nahrajte prosím obrázek nebo logo ve čtvercovém formátu. Název v logu se musí shodovat s názvem profilu.
  2. Zkontrolujte název obchodu - název obchodu nemusí být totožný s názvem společnosti. Jde spíš o „značku”, pod kterou své produkty prodáváte. Pozor, nepoužívejte VELKÁ PÍSMENA v celém názvu.
  3. Vyplňte podnadpis - doplňte prosím krátký a výstižný text, sousloví či motto, které vás vystihuje.
  4. Vyplňte dlouhý popis - popište nám i zákazníkům na Scuk.cz svůj příběh - řekněte, kdo jste, co, jak a kde pěstujete nebo zpracováváte. Pokud prodáváte maso, nezapomeňte zmínit jatka (popřípadě vlastní chov i porážku).
  5. Nahrajte úvodní fotku - úvodní fotka musí být jiná než logo, na stejné úrovni vpravo naleznete tlačítko „Přidat obrázek”. Doplňte svůj příběh o autentické fotografie vás, vašeho hospodářství, výroby nebo produktů.
  6. Zadejte adresu provozovny - do pole „Adresa obchodu” napište adresu vaší provozovny, farmy nebo výrobny.
  7. Zkontrolujte si IČ a plátcovství DPH - zkontrolujte, zda máte dobře vyplněné IČ a zda jste si při registraci správně navolili, jestli jste plátci DPH, či nikoliv. Pokud narazíte na chybu, tak se nám ozvěte na vyrobci@scuk.cz a údaje opravíme.
  8. Vyplňte číslo bankovního účtu - bez něj vás nemůžeme aktivovat. Převod plateb za objednané zboží probíhá právě na bankovní účet.
  9. Nastavte si e-mailovou adresu pro vyúčtování - vyúčtování objednávek defaultně posíláme na kontaktní e-mail, který jste zadali při registraci. U vyúčtování si můžete přidat i další e-mailové adresy, například na účetní.
  10. Vyberte si způsob fakturace za prodané zboží - doporučujeme využívat automatickou fakturaci. Jednou za 14 dní při vyúčtování lze pak faktury, které za vás vydáme koncovým zákazníkům, zaúčtovat prostřednictvím jednoho dokladu v agendě „Ostatní pohledávky”. Pokud používáte účetní program Pohoda, můžete faktury hromadně importovat prostřednictvím XML souboru, který je možné stáhnout v administraci v sekci „Vyúčtování”. Návod účtování je dostupný na této stránce.
  11. V případě automatické fakturace zkontrolujte číselnou řadu faktur, kterou je možné ovlivnit prefixem - defaultně je prefix nastavený na 10RR, 'RR' se nahradí při generování faktur rokem. Např. prefix '10RR' bude tedy v roce 2019 generovat čísla faktur jako '1019000001'. Důležité je, aby číselná řada faktur na Scuk.cz nekolidovala s vaší vlastní číselnou řadou faktur, kterou máte pro své zákazníky mimo prodej přes Scuk.cz
  12. Nastavte si minima pro objednávku - nastavte si minima tak, aby se vám vyplatil závoz na naše překladiště - doporučujeme 1000 Kč či více podle vašeho uvážení.
  13. Nastavte si e-maily pro objednávky - můžete si nastavit i více e-mailových adres, na které vám budeme posílat upozornění o nových objednávkách ze Scuk.cz.
  14. Nahrajte produkty https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/jak-zalistovat-produkty-na-scuk-cz
  15. Pro zavážení zboží na naše překladiště, je potřeba používat EAN/QR kódy https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/carove-kody
  16. Vyhovují vám termíny uzavírání objednávek? - Výdeje probíhají v úterý, ve středu, čtvrtek a pátek. Pro výdeje v úterý, středu nebo ve čtvrtek vám objednávky dorazí v pondělí v 6:00 e–mailem. Pro výdeje v pátek obdržíte e-mail v úterý do 6 hodin. Po obdržení objednávky je potřeba doručit zboží den před výdejem na naše překladiště. Tzn. pro středeční výdeje v úterý na sklad, pro čtvrteční výdeje ve středu na sklad. Trvanlivé zboží je možné vozit pro všechny dny výdeje v jeden den na překladiště (ideálně pondělí). Čerstvé zboží vždy záleží na době trvanlivosti. Doporučujeme jej však zavážet 2x týdně (ideálně v pondělí a ve středu).

Pokud byste potřebovali objednávky dostávat dřív (například pro středeční výdej byste potřebovali mít objednávku již v pátek), tak nám napište na vyrobci@scuk.cz a dřívější objednávání nastavíme dle vašich potřeb.

V tabulce níže naleznete přehledně rozepsané, pro který den výdeje kdy dorazí objednávka e-mailem. Pro sklad je příjem posunutý o den.

Den výdeje

Objednávka dorazí e-mailem

Úterý

Pondělí 6:00

Středa

Pondělí 6:00

Čtvrtek

Pondělí 6:00

Pátek

Úterý 6:00


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)