V nákupu mi něco chybí, jak mám postupovat?

Většina potravin na Scuku je čerstvá a připravovaná přímo na míru zákazníka. Někdy se však stane něco, s čím farmáři nepočítají, např. slepice snesou málo, kráva nemá tolik mléka nebo pomrzne úroda. Případně může nastat také lidská chyba v procesu kompletování objednávky.

V takových případech dostanete ráno v den výdeje e-mail s informací, že některé zboží, které jste si objednali, nebude dodáno. Zároveň vám budou automaticky nahrány kredity v hodnotě nedodaného zboží. Platí, že 1 kredit = 1 Kč.

Tyto kredity můžete využít pro svůj další nákup na Scuku. Kredity získané z reklamací mají platnost 60 dní od jejich získání. případně si kdykoli zažádat o jejich vyplacení zpět na bankovní účet – stačí napsat e-mail na zakaznici@scuk.cz V případě, že jste platili skrze Twisto, bude faktura automaticky ponížena o hodnotu zboží.

Na produkty, které nejsou ve 100% kondici nebo s nimi nejste spokojení, můžete zadat reklamaci, případně ji za vás zadá Organizátor, abyste s touto nepříjemností měli co nejméně dalších nepříjemností.

Přečtěte si, jak fungují reklamace.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)