Co se stane, když dodavatel nedodá zboží?

Většina potravin na Scuku je čerstvá a připravovaná přímo na míru zákazníka. Někdy se však stane něco, s čím farmáři nepočítají, např. slepice snesou málo, kráva nemá tolik mléka nebo pomrzne úroda. V takových případech dostanete e-mail s informací, že některé zboží, které jste si objednali, nebude dodáno. V den výdeje budou na váš profil na Scuku nahrány kredity v hodnotě nedodaného zboží. Platí, že 1 kredit = 1 Kč. Tyto kredity můžete využít pro svůj další nákup na Scuku a nebo vám je po domluvě můžeme poslat na bankovní účet, ze kterého jste objednávku hradili.

O nedodaném zboží se vás snažíme co nejdříve informovat e-mailem. Pokud dodavatel objednané zboží nepotvrdí, přijde vám automatický e-mail s touto informací ihned. Pokud dostaneme informaci o nedodání již potvrzeného zboží, snažíme se vás o tom co nejdříve informovat.

Potvrzené nedodané zboží je potřeba reklamovat. Pokud to víme v předstihu, uděláme reklamaci rovnou za vás. Pokud se to dozvíme až při výdeji, s největší pravděpodobností za vás reklamaci zadá Organizátor, abyste s touto nepříjemností měli co nejméně dalších nepříjemností.

Přečtěte si, jak fungují reklamace.

Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs