Jak mohu reklamovat objednávku?

Pokud se v rámci objednávky něco nepovedlo, zboží nedorazilo nebo neodpovídá kvalita, vždy využijte prosím možnost reklamace.

Produkt můžete reklamovat vy sami na svém profilu na Scuku na stránce Objednávky. V detailu dané objednávky najdete u každého produktu tlačítko „Reklamovat”. Postup je velmi jednoduchý - uvedete důvod a popis reklamace, zadáte počet kusů reklamovaného zboží a svou žádost odešlete stisknutím tlačítka „Vytvořit reklamaci“. V případě nízké kvality, poškození, jiném nebo nekompletním produktu prosím nahrajte i fotografie produktu. Je to pro nás a farmáře cenná zpětná vazba. Jedině tak dokážeme reklamace objektivněji posoudit a předat ucelené informace výrobci, skladu či logistice.

V sekci Reklamace vidíte také stav vašich dosavadních reklamací. O vyřízení reklamace vás vždy informujeme automatickým e-mailem.

Přečtěte si, jak reklamace probíhá.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)