Vše o platbě rychlým platebním tlačítkem

Banky, které jsou dostupné pro tento typ platby se mění v reálném čase a výběr bank je vždy aktuální. Banky si samy určují, kdy budou pro bránu PayU dostupné.

Často nebývají na výběr banky, které nemají službu “Platba ihned” a nejčastěji o víkendu je výběr nejužší.

Po zvolení vaší banky, budete přesměrováni do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte pomocí vašich přihlašovacích údajů. Po přihlášení se dostanete rovnou na stránku s vyplněným příkazem k úhradě, který dokončíte tak, jak jste zvyklí.

Některé banky mají možnost vrácení zpět na e-shop a platba se tak automaticky zruší a budete přesměrování zpět na stránku košíku na Scuk.cz.

Pokud platbu nedokončíte a z internetové banky odejdete nestandardním způsobem (např. zavřete okno prohlížeče), zboží zůstane v nedokončené objednávce. Na stránce Scuk.cz pak stačí kliknout v pravém horním rohu na ikonu košíku, kde budete moci nákup dokončit buď stejnou platební metodou, nebo zvolit jinou.

Jakmile platbu v pořádku dokončíte budete přesměrováni na Scuk.cz na stránku, kde uvidíte shrnutí vašeho nákupu.

V případě, že budete na stránce, kde bude informace o zpracování platby, vyčkejte a pokud se platba stále zpracovává, můžete stránku aktualizovat.

Potvrzení platby může trvat i několik minut a z naší strany kontrolujeme stav platby každých 10 minut. Pokud se ani po několika minutách platba nedokončí, zavolejte nám na telefonní číslo 227 272 210.

Určitě nezavírejte okno s platbou dříve než bude potvrzena. Může dojít k tomu, že se platba přes platební bránu nespáruje s vaším nákupem a ten pak propadne. Peníze se vám z platební brány uvolní z blokace do 3 pracovních dnů.

V případě, že platba proběhla úspěšně, tak vám do e-mailové schránky dorazí potvrzení nákupu s předmětem „Vaši objednávku jsme přijali”. Doporučujeme zkontrolovat i složku Nevyžádaná pošta a Spam.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)