Vše o vrácení peněz za vyřízenou reklamaci

Nedorazil vám kompletní nákup, nebo vám byla vyřízena kladně reklamace? Peníze za reklamace nebo storno nákupů se automaticky nahrají do kreditů na vašem profilu na Scuku. 

Stav kreditů a jejich pohyb můžete sledovat na stránce www.scuk.cz/kredity

V případě, že kredity za vyřízenou reklamaci, nebo stornovaný nákup, chcete vrátit na bankovní účet, stačí nás kontaktovat e-mailem na zakaznici@scuk.cz nebo telefonicky na čísle 227 272 210.

Peníze je možné vracet na bankovní účet pouze pokud reklamované nebo stornované zboží bylo hrazeno online kartou nebo rychlým platebním tlačítkem. 

Peníze se vrací na bankovní účet, který je vázaný s použitou platební metodou.

Pokud jste nákup platili prostřednictvím Twista, tak peníze za vyřízené reklamace nemůžeme vrátit zpět na účet. Refundace probíhá tak, že u Twista ponížíme vaši fakturu o částku za reklamaci atp. 

Fakturu můžeme ponížit pouze v momentě, kdy jste ji ještě neuhradili. Jakmile fakturu uhradíte, nemůžeme ji jakkoliv měnit.

Jestliže jste celý nákup nebo jeho část platily dárkovými poukázkami nebo kredity, není možné danou částku vrátit na bankovní účet. 

Vrácení peněz přes platební bránu při platbě online kartou nebo rychlým platebním tlačítkem může trvat až tři pracovní dny od zadání příkazů k vrácení. Vrácená částka se va vašem bankovnictví zobrazí:

  • Jako nově příchozí platba s aktuálním datem transakce
  • Nově příchozí platba u původně provedené transakce - tedy platby nákupu na Scuku


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)