Platí nějaký minimální obrat na výdej a může dojít k uzavření Výdejny?

Minimální obrat na výdej za poslední 4 týdny je aktuálně stanoven na 2 000 Kč. Obrat je hodnota všech objednávek zákazníků pro jeden výdejní den před případnými reklamacemi a nedodávkami.

Jak často budete obraty vyhodnocovat a co když mám více výdejních dní?

Plnění limitu budeme vyhodnocovat pravidelně, u stávajících Výdejen 1x měsíčně, u nových Výdejen po 4. týdnu jejich provozu.

Pokud Výdejna má více výdejních dní v týdnu, tak tento limit vyhodnocujeme pro každý výdejní den samostatně. Může se tak například stát, že Výdejna má výdej úterý a čtvrtek, v úterý bude mít průměr 3000 Kč, ve čtvrtek 1000 Kč - v takovém případě bychom nezavírali celou Výdejnu, ale pouze čtvrteční výdej. Při vyhodnocování limitu se budeme dívat vždy na obrat dané Výdejny v posledních 4 týdnech dle jednotlivých výdejních dní.

Jaký bude postup, když Výdejna nesplní minimální limit?

Individuálně budeme kontaktovat Organizátory a řešit uzavření Výdejny. Případně pokud bude mít Výdejna více výdejních dní a nebude vycházet pouze některý z nich, tak ukončení daného dne. V rámci procesu ukončení budeme řešit, kdy proběhne poslední výdej.

Jak si můžete spočítat průměrný obrat na výdej?

Máte pouze jeden výdejní den? Sečtěte si obrat za 4 poslední týdny a vydělte jej počtem výdejů.

Příklad: 

Obrat za poslední 4 týdny (za kolik zákazníci objednali zboží):

  • úterý 21. 1. - obrat 3500 Kč
  • úterý 28. 1. - obrat 1500 Kč
  • úterý 4. 2. neproběhne výdej z důvodu dovolené
  • úterý 11. 2. - obrat 4900 Kč. 
  • celkový obrat = 3500 + 1500 + 4800 = 9900 Kč

Počet závozů za poslední 4 týdny: 3 (protože 4. 2. měl Organizátor dovolenou)

Průměrný obrat na 1 závoz = obrat za poslední 4 týdny / počet závozů za poslední 4 týdny → 9900 / 3 = 3300 Kč

Máte více výdejních dní a chcete vědět, jak na tom jste? Spočítejte si průměrný obrat na závoz pro každý výdejní den samostatně.  

Kde zjistím obrat své Výdejny?

Obrat za výdej najdete v online správě vaší Výdejny v sekci Příjem zásilek. Před tím, než jsou zásilky přijaty vidíte Obrat za konkrétní výdej. Stačí se tak podívat např. den před výdejem objednávek.

Jakmile jsou zásilky potvrzeny jako přijaté, tak tento údaj nebude k dispozici. Při příjmu zásilek tzv. bez internetu dojde k přijetí zásilek v momentě, kdy u vás řidič potvrdí vyložení zásilek.
Je možné, že se v budoucnu zvýší minimální výše obratu Výdejny na výdej a budou se uzavírat Výdejny s vyšším obratem než 2000 Kč za výdej?

Dlouhodobě platí cíl, který pravidelně komunikujeme, že Výdejna by měla dosahovat obratu alespoň 5000 Kč na jeden výdej. Uvědomujeme si, že pokud bychom zavedli tuto hranici jako minimální pro výdej, mělo by to negativní dopad na výrazně větší počet Organizátorů a zákazníků, proto jsme hranici stanovili na 2000 Kč. To, zda je tato hranice dlouhodobě udržitelná, budeme pravidelně vyhodnocovat.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)