Jak fungují nákupy na Scuk.cz

Na Scuk.cz zákazníci nakupují v rámci Nákupních skupin / Výdejen a nebo si mohou nechat doručit zboží na adresu (je-li tato služba na dané adrese dostupná).

Každá Skupina má svého Organizátora a své vlastní výdejní místo. Organizátor přijímá objednané zboží, třídí jej po jednotlivých zákaznících a následně zajišťuje jeho výdej členům své Nákupní skupiny.

Výdejna má také svého Organizátora, ten ale zboží už netřídí - zboží třídíme do tašek u nás na skladě my a Organizátor Výdejny tak jen rozdělí tašky mezi chlazené (ty uloží do lednice) a nechlazené.

V jedné Skupině /Výdejně si tak mohou objednávat i desítky lidí.
  1. Online nákupy pro Nákupní skupiny /Výdejny / doručení na adresu se spouští automaticky dle tabulky níže (bod 3b)
    1. Organizátor určuje termín pro výdej zboží (většina našich Organizátorů pořádá nákupy každý týden, někteří i vícekrát v týdnu) a nastavuje adresu pro dodání zboží a adresu pro výdej zboží.
    2. Organizátor může výjimečně dodavatele vyřadit z nákupu.
  2. Zákazníci objednávají online
    1. Nákupy trvají 7 dní, během kterých si každý zákazník sám za sebe objednává, nač má chuť. Dopředu si zvolí místo a den, kam mu nákup dovezeme.
    2. Všechny objednávky zákazníci platí předem online (rychlým bankovním převodem nebo kartou), případně mohou využít službu Twisto pro odloženou platbu (z pohledu dodavatele se stále jedná o platbu předem, protože Twisto ihned po objednávce objednávku proplatí, zákazník následně platí Twistu). Vyúčtování přijatých plateb na účet dodavatele realizujeme 2x měsíčně. Více o vyúčtování naleznete zde: https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/fakturace-a-vyuctovani
  3. Dodavatelé zpracovávají objednávky
    1. Po uzavření objednávek ve Skupině se objednávky posílají ke zpracování dodavatelům. Ráno přijde e-mail s odkazem do naší administrace. Všechny Skupiny jsou součástí tzv. Sdruženého závozu. Objednávky tak jsou sdružené napříč všemi Skupinami. Objednávka je přijatá automaticky - předpokládáme, že zboží, které dodavatel nabízí, také umí v domluveném čase doručit k nám na sklad. V tabulce níže je přehledně rozepsaná uzavírka pro jednotlivé dny výdeje i info, kdy objednávka dorazí e-mailem. V den, kdy dodavatelům objednávku pošleme, je nutné ji doručit do 18. hodiny na náš sklad do Mníšku pod Brdy (adresa a otevírací doba je tady: https://napoveda.scuk.cz/doprava-zbozi/jak-je-otev-rac-doba-skladu-a-jeho-adresa). Pro každý den výdeje lze nastavit i dřívější uzavření objednávek, stačí napsat na vyrobci@scuk.cz
    2. Den výdeje

      Kdy zákazníci objednávají

      Kdy přijde emailem objednávka dodavateli

      Úterý

      od pondělí do neděle 23:59

      pondělí 6:00

      Středa

      od úterý do pondělí 23:59

      úterý 6:00

      Čtvrtek

      od středy do úterý 23:59

      středa 6:00

      Pátek

      od čtvrtka do středy 23:59

      čtvrtek 6:00

  4. Doručení objednaného zboží Organizátorům zajišťuje Scuk.cz
    Doručení Organizátorům probíhá skrze naši službu Sdruženého závozu. Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami, den před výdejem na centrální překladiště do Řitky u Prahy (nedaleko Mníšku pod Brdy). My následující den, v den výdeje, zajistíme rozvoz do Nákupních skupin / Výdejen nebo doručení na adresu prostřednictvím home delivery. Více o službě Sdružené závozy zde.
  5. Výdej zboží zákazníkům zajišťuje Organizátor Nákupní skupiny / Výdejny, případně pak řidič, který veze nákup na adresu zvolenou zákazníkem.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)