Jak je to s dopravou objednaného zboží

Na Scuk.cz zákazníci nakupují v rámci Nákupních skupin, kdy každá Skupina má svého Organizátora a své vlastní výdejní místo. Organizátor přijímá objednané zboží, třídí jej po jednotlivých zákaznících a následně zajišťuje jeho výdej členům své skupiny.

Objednané zboží na výdejní místo doručujeme Organizátorovi my, skrze naši službu Sdružených závozů.

Jak Sdružený závoz funguje? Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště do Řitky u Mníšku pod Brdy a my následující den zajistíme rozvoz do Nákupních skupin.

Jaké jsou výhody této služby
  • Na jedno místo dovezete zboží objednané zákazníky z několika stovek Nákupních skupin napříč Českou republikou.
  • Dokážeme doručit vaše zboží zákazníkům po celé republice - i na místa, kde by pro vás bylo doručení logisticky náročné.
Kolik služba stojí?
  • Základní odměna Scuk.cz za zprostředkování objednávek je 27 % z koncových prodejních cen (+ 21 % DPH - zprostředkování obchodu).
Jak služba funguje
  • Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště na Řitku u Prahy, kousek od Mníšku pod Brdy.
  • Rozvozy do Nákupních skupin realizujeme každé úterý, středu, čtvrtek a pátek. Ve dnech závozu mají jednotlivé Skupiny zároveň výdejní dny.
  • Na překladiště zboží konsolidujeme napříč dodavateli po jednotlivých výdejních místech.
  • Na skladě máme zavedený HACCP a samozřejmě udržujeme teplotní řetězec (sklad je vybavený dostatečně velkým chladicím boxem).
  • Rozvoz zboží pro nás zajišťují specializovaní přepravci s chladicími vozy, případně jej zajišťujeme přímo my s vlastními chladicími auty.
  • Objednávky vám dorazí na e-mail ráno v den vašeho závozu k nám na sklad, případně dle naší individuální domluvy při registraci.
  • Objednávky chodí e-mailem vždy jako jedna souhrnná objednávka, kterou můžete stáhnout napříč Nákupními skupinami. V administraci si následně stáhnete dodací list ke každému závozu, případně si pekaři vytisknou dodací listy po Skupinách.
Jaká jsou pravidla a podmínky služby Sdružený závoz
  • Přijde vám vždy jeden dodací list pro jeden závoz na sklad. Produkty se třídí do bedýnek jen podle rozdělení na chlazené (nutné skladovat v teplotě 4-8 °C) a nechlazené. My na skladě všechny položky po příjmu k nám na sklad načteme a do 24 hodin od příjmu zboží budete mít v administraci k dispozici předávací protokol v elektronické podobě, který bude obsahovat soupis všech objednaných a reálně dodaných položek. Případné reklamace na nedodané zboží jsou uznávány automaticky dle zmíněného protokolu.
  • Každý produkt musí být označený čárovým kódem - buď vaším vlastním anebo můžete využít QR kódy, které pro vás generujeme my. Náš systém vám může vygenerovat kódy do archů A4, případně si můžete stáhnout jednotlivé čárové kódy jako obrázky a přidat je k vlastním etiketám. Podrobný návod ohledně značení produktů čárovými kódy naleznete zde: https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/carove-kody
  • Na skladě pracujeme s konkrétním typem přepravek, které při závozu měníme kus za kus. Z toho důvodu je nutné používat stejný typ přepravek, viz: https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/dodavatele
Jak se do služby zapojit

Při nové registraci nastavíme na stránce „Zásobování” veškeré nezbytnosti společně s vámi. Poté můžete některé jednorázové změny provádět samostatně. V případě stálé změny je potřeba napsat na vyrobci@scuk.cz.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)