Jak je to s dopravou objednaného zboží

Na Scuk.cz zákazníci nakupují v rámci Nákupních skupin, kdy každá Skupina má svého Organizátora a své vlastní výdejní místo. Organizátor přijímá objednané zboží, třídí jej po jednotlivých zákaznících a následně zajišťuje jeho výdej členům své skupiny.

Objednané zboží na výdejní místo doručujeme Organizátorovi my, skrze naši službu Sdružených závozů.

Abychom pomohli dodavatelům doručit zboží na výdejní místa a Organizátorům zároveň ulehčili a zjednodušili příjem zboží, zavedli jsme službu Sdružený závoz. Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště do Řitky u Prahy a my následující den zajistíme rozvoz do Nákupních skupin.

Jaké jsou výhody této služby
  • Na jedno místo dovezete zboží objednané zákazníky z desítek Nákupních skupin napříč Českou republikou.
  • Dokážeme doručit vaše zboží zákazníkům do mnoha koutů po republice, kam byste sami zboží jen těžko doručovali.
Kolik služba stojí?
  • Základní odměna Scuk.cz za zprostředkování objednávek je 25 % z koncových prodejních cen (+DPH)
Jak služba funguje
  • Rozvozy do Nákupních skupin realizujeme každé úterý, středu, čtvrtek a pátek. Ve dnech závozu mají jednotlivé skupiny zároveň výdejní dny.
  • Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště do Řitky u Prahy, kousek od Mníšku pod Brdy.
  • Na překladiště zboží konsolidujeme napříč dodavateli po jednotlivých Výdejních místech.
  • Na skladě máme zavedený HACCP a samozřejmě udržujeme teplotní řetězec (sklad je vybavený dostatečně velkým chladicím boxem).
  • Rozvoz zboží pro nás zajišťují specializovaní přepravci s chladicími vozy.
  • Při příjmu zboží můžeme po dohodě točit plastové přepravky typu E2 (červené „masňácké”), případně pro ovoce a zeleninu máme klasické zelinářské přepravky na výměnu.
  • Pro úterní, středeční i čtvrteční rozvozy vám objednávky dorazí standardně v pondělí v 6:00 e-mailem. Pro páteční rozvozy objednávky standardně dorazí v úterý v 6:00 e-mailem. Pokud byste potřebovali objednávky dostávat dřív (například pro středeční výdej byste potřebovali mít objednávku již v pátek), napište nám na vyrobci@scuk.cz a dřívější objednávání nastavíme dle vašich potřeb. Jen je potřeba počítat s menším objemem prodaného zboží, protože více jak polovina zákazníků čeká na poslední chvíli a objednává během neděle (skupiny s pátečním výdejem v pondělí).
  • Objednávky chodí e-mailem vždy jako jedna souhrnná objednávka, kterou můžete přijmout napříč Nákupními skupinami. U objednávky je následně možné stáhnout jeden vychystávací list po druzích napříč Nákupními skupinami a zároveň předávací listy po jednotlivých Nákupních skupinách.
Jaká jsou pravidla a podmínky služby Sdružený závoz
  • Zboží s rozvozem do Nákupních skupin v úterý přijímáme od dodavatelů v pondělí od 8:00 do 18:00. Po dohodě je možné vozit rovnou zboží i pro Nákupní skupiny s výdejem ve středu.
  • Zboží s rozvozem do Nákupních skupin ve středu přijímáme od dodavatelů v úterý od 8:00 do 18:00, je možné po dohodě vozit rovnou zboží i pro Nákupní skupiny s výdejem ve čtvrtek.
  • Zboží s rozvozem do Nákupních skupin ve čtvrtek přijímáme od dodavatelů ve středu od 8:00 do 18:00, je možné po dohodě vozit rovnou i zboží pro Nákupní skupiny s výdejem v pátek.
  • Zboží s rozvozem do Nákupních skupin v pátek přijímáme od dodavatelů ve středu a čtvrtek od 8:00 do 18:00.
  • Po dohodě je možné v úterý přijmout rovnou zboží i na čtvrteční rozvoz (pokud má zboží dostatečnou trvanlivost - je potřeba počítat s tím, že zákazník si může zboží vyzvednout až v pátek).
  • Zboží na sklad je potřeba vozit roztříděné ideálně po jednotlivých druzích (v přepravce vždy pouze jeden druh - není možné například míchat různé příchuti nebo gramáže od jednoho druhu v jedné přepravce/tašce, jelikož se zvyšuje riziko chybovosti při třídění). Každý produkt musí být označený čárovým kódem, buď vaším vlastním anebo můžete využít kódy, které pro vás generujeme my. Náš systém vám může vygenerovat kódy do archů A4 anebo si můžete stáhnout jednotlivé čárové kódy jako obrázky a přidat je k vlastním etiketám. Podrobný návod ohledně značení produktů čárovými kódy naleznete zde: https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/carove-kody
  • Přepravky, které je nutné používat. Měníme kus za kus při výkladu na skladě - https://napoveda.scuk.cz/prodej-pres-scuk/dodavatele
  • Pokud chcete vozit v jeden den na sklad zboží pro více výdejních dní, tak je potřeba mít zboží pro jednotlivé dny také jednoznačně oddělené.
  • U některého typu zboží, jako je především to trvanlivé, nedokážeme každý týden zaručit potřebný obrat prodaných výrobků, které by se výrobci vyplatily zavézt na naše překladiště. Některé dodavatele proto po dohodě zařazujeme do nákupu jednou za dva týdny, či jednou za měsíc. Zároveň tak dodavatelům můžeme umožnit lepší konkurenceschopnost, protože se v jednom nákupním cyklu nezobrazí velké množství prodejců velmi podobného zboží.
Jak se do služby zapojit

Na stránce „Žádosti o závoz" v administraci si nastavte v kalendáři termíny, kdy jste schopni zboží na sklad doručit. Pokud jste se s námi domluvili, že nám budete dodávat zboží na sklad v úterý i pro čtvrteční rozvozy, tak přesto vyberte i středeční termín.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)