Jak je to s dopravou objednaného zboží

Na Scuk.cz zákazníci nakupují v rámci Nákupních skupin, kdy každá Skupina má svého Organizátora a své vlastní výdejní místo. Organizátor přijímá objednané zboží, třídí jej po jednotlivých zákaznících a následně zajišťuje jeho výdej členům své skupiny.

Objednané zboží se na výdejní místo může Organizátorovi dostat několika způsoby:

  1. Napřímo od dodavatelů
    1. pokud to povaha vašeho zboží umožňuje, můžete jej zaslat klasickými přepravci jako PPL, DPD (vybírejte raději spolehlivé, kteří opravdu doručují do druhého dne)
    2. vlastní přepravou v rámci vašich vlastních rozvozových tras - k tomuto se skvěle hodí, abyste měli dostupnost Organizátorům nastavenou „Na žádost” (v Nastavení obchod v administraci) a specifikovali, kam a kdy jezdíte. Než od vás zákazníci Organizátora začnou nakupovat, přijde vám do e-mailu „Žádost o závoz”, kde uvidíte adresu výdejního místa a také termín, kdy je potřeba zboží doručit. Podle toho se můžete rozhodnout, zda žádost o závoz v naší administraci přijmete.
  2. Skrz tzv. Sdružené závozy, které zajišťuje Scuk.cz

Sdružené závozy

Abychom pomohli dodavatelům doručit zboží na výdejní místa a Organizátorům zároveň ulehčili a zjednodušili příjem zboží, zavedli jsme službu Sdružený závoz. Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště do Říčan u Prahy (v blízkosti D1) a my následující den zajistíme rozvoz do Nákupních skupin. Zaujalo vás to? Čtěte dál :)

Jaké jsou výhody této služby
  • Na jedno místo dovezete zboží objednané zákazníky z desítek Nákupních skupin napříč Českou republikou.
  • Dokážeme doručit vaše zboží zákazníkům do mnoha koutů po republice, kam byste sami zboží jen těžko doručovali.
  • Služba je aktuálně plně hrazená v rámci naší provize - nic nedoplácíte.
Jak služba funguje
  • Rozvozy do Nákupních skupin, které jsou do Sdružených závozů zařazené (prozatím bohužel nedokážeme obsloužit úplně celou ČR), realizujeme aktuálně každý týden ve středu a ve čtvrtek (příjem zboží úterý a středa).
  • Dodavatelé nám doručí zboží objednané napříč Nákupními skupinami na centrální překladiště do Říčan u Prahy (v blízkosti D1). Nově můžete také zkusit využít službu Svozu od Gibon Delivery, který zboží vyzvedne přímo u dodavatele a doručí nám na sklad ještě ten samý den. Více o této službě zde.
  • Na překladiště zboží konsolidujeme napříč dodavateli po jednotlivých Výdejních místech.
  • Na skladě máme zavedený HACCP a samozřejmě udržujeme teplotní řetězec (sklad je vybavený dostatečně velkým chladícím boxem).
  • Rozvoz zboží pro nás zajišťují specializovaní přepravci s chladícími vozy.
  • Při příjmu zboží můžeme po dohodě točit plastové přepravky typu E2 (červené „masňácké”), případně pro ovoce a zeleninu máme klasické zelinářské bedýnky na výměnu.
  • Pro středeční i čtvrteční rozvozy vám objednávky dorazí standardně v pondělí v 6:00 e-mailem. Pokud byste potřebovali objednávky dostávat dřív (například pro středeční výdej byste potřebovali mít objednávku již v pátek), napište nám na vyrobci@scuk.cz a dřívější objednávání nastavíme dle vašich potřeb. Jen je potřeba počítat s menším objemem prodaného zboží, protože více jak polovina zákazníků čeká na poslední chvíli a objednává během neděle.
  • Objednávky pro Sdružený závoz chodí e-mailem vždy jako jedna souhrnná objednávka, kterou můžete přijmout napříč Nákupními skupinami. U objednávky je následně možné stáhnout jeden vychystávací list po druzích napříč Nákupními skupinami a zároveň předávací listy po jednotlivých Nákupních skupinách.
Jaká jsou pravidla a podmínky služby Sdružený závoz
  • Zboží s rozvozem ve středu přijímáme od dodavatelů v úterý od 7:00 do 14:00.
  • Zboží s rozvozem ve čtvrtek přijímáme od dodavatelů ve středu od 9:00 do 15:00.
  • Po dohodě je možné v úterý přijmout rovnou zboží i na čtvrteční rozvoz (pokud má zboží dostatečnou trvanlivost - je potřeba počítat s tím, že zákazník si může zboží vyzvednout až v pátek).
  • Zboží musí být roztříděné po Výdejních místech (Nákupních skupinách) anebo po dohodě se Scuk.cz po jednotlivých druzích (při třídění po druzích v jedné tašce / bedýnce vždy pouze jeden druh - není možné například míchat různé příchuti nebo gramáže od jednoho druhu v jedné tašce / bedýnce, jelikož se zvyšuje riziko chybovosti při třídění).
  • Sdružené rozvozy jsme nuceni řídit z pohledu naší kapacity na příjmu i potenciální prodejnosti ve skupinách (aby se plnily limity), tuto službu tedy nedokážeme garantovat každému dodavateli každý týden. Některé dodavatele tak po dohodě zařazujeme do Sdruženého závozu jednou za 2 týdny nebo i jednou za měsíc.
Jak se do služby zapojit

Na stránce "Žádosti o závoz" v administraci si nastavte v kalendáři termíny, kdy jste schopni zboží na sklad doručit. Pokud jste se s námi domluvili, že nám budete dodávat zboží na sklad v úterý i pro čtvrteční rozvozy, tak přesto vyberte i středeční termín.


Jak se vám tato odpověď líbí?