Jak založit své Skupině profil na Instagramu?

Chcete své Skupině založit Instagram?

Instagram je neustále se rozrůstající platformou, kde můžete oslovit své publikum hlavně hezkými fotkami. Můžete sem přidávat fotky přímo z výdejů, vlastní fotky produktů i nákupů, ať svým potenciálním i těm stávajícím zákazníkům ukážete atmosféru výdejního místa a celého nakupování na Scuku.

Jaký zvolit název Instagram profilu?

Buďme jednotní. To neznamená, že vám chceme ubírat na kreativitě. Podobnost a společné prvky v názvech nám pomohou vaše profily snadno dohledat, popř. zajistit lehkou propagaci u nás ve stories. Bude to i přehlednější pro další uživatele.

V nejlepším případě zvolte stejný název, jakým se prezentujete na Scuk.cz. Pokud ve svém názvu nemáte „Scuk“, přidejte ho alespoň do názvu na Instagramu na začátek obvyklého jména, např.: scuk_horni_lhota.

V případě, že má vaše Skupina na Scuku jméno ve formátu přídavného jména a „Scuk“, např. Hornolhotecký Scuk, zvolte ten samý název, tedy ve formátu, který Instagram podporuje, např.: hornolhotecky_scuk.

Zamyslete se i nad délkou názvu vašeho profilu. Platí zde jasné pravidlo, čím kratší název, tím lépe pro uživatele a vaše sledující.

Profilová fotka

Jako profilovou fotku můžete použít tu, kterou používáte na Scuk.cz u vaší Nákupní skupiny. Pokud chcete, můžeme vám profilovou fotku vytvořit, stačí se ozvat na marketing@scuk.cz. Nebo si můžete vybrat jednu z těch, které jsme pro vás již nachystali: na.scuk.cz/Instagram-profilove-fotky

Myslete na to, že i v tomto případě je třeba dodržovat grafický manuál, nevytvářejte si tedy grafiku sami. Pokud se pustíte do vlastního návrhu, vždy ho pošlete ke schválení na marketing@scuk.cz

Popisek v bio

Nezapomeňte na popisek v bio, nebo-li záhlaví vašeho profilu. Sem můžete v krátkosti napsat, kde je vaše Nákupní skupina, co vás motivovalo k jejímu založení, proč nakupovat kvalitní potraviny, jaké potraviny zákazníci na Scuku najdou. V nastavení profilu použijte i kolonku pro web, kde vyplňte odkaz na vaši Nákupní skupinu. V textu bio doporučujeme použít emotikony a heslovitý popis, ten je uživatelsky nejpříjemnější, emotikony zase upoutají zrak diváka, např:

scuk_horni_lhota

Scuk Horní Lhota

🥕 Nakupte kvalitní potraviny

🌱 Podporujte lokální farmáře

📍 Horní Lhota, Lhotkov

Přidejte se k nám, objevte #pomalenakupy

odkaz.na.scuk.cz/do-skupiny-horni-lhota

Jaký odkaz v popisku v bio použít?

Pro váš profil na Instagramu vám vytvoříme nový, unikátní odkaz, jako jste tomu zvyklí z Facebooku. Díky němu pak budeme mít přístup ke statistikám, které s vámi budeme rádi sdílet a díky kterým uvidíte, jak si váš profil vede. Nedostali jste odkaz od své koordinátorky? Ozvěte se na marketing@scuk.cz a my vám ho vytvoříme! :-) 

Jak komunikovat?

Komunikujte jako byste mluvili se zákazníky. A to s těmi stálými i těmi, které jste ještě nepotkali. Přidávejte fotky z výdejů, ukazujte novinky, dávejte recenze, recepty, popusťte uzdu fantazii. Pozor! V popisku na Instagramu nefungují odkazy. Pokud tedy vkládáte okopírované texty např. z našeho Facebooku, trochu je „učešte“, ať se neprezentujete nefunkčními odkazy. V textu můžete odkázat na vaše bio, záhlaví profilu, ve kterém byste měli mít odkaz na vaši Nákupní skupinu na Scuku.

Jaké hashtagy používat?

Nezapomínejte, že na Scuku nakupujeme pomalu. Projekt Pomalé nákupy jsou naší stěžejní myšlenkou, hashtagem #pomalenakupy či #pomalenakupovani naši myšlenku podpoříte. Ke svým fotkám můžete přidávat i #scuk a #scukcz.

Označovat @scuk.cz?

Ve stories jednoznačně ano! Každý pracovní den se snažíme sdílet stories, ve kterých jsme označeni. Označíte-li nás i na vašem profilu, je vysoce pravděpodobné, že příspěvek přesdílíme a dostaneme mezi větší publikum lidí a tím zpropagujeme i vaši Skupinu. Scuk.cz můžete označit i na fotce, pokud nás označíte, vaše fotka se zobrazí na našem profilu v seznamu těch, kde jsme označeni. Což je další příležitost, jak váš profil zviditelnit.

Tipy na fotky, které zabírají

Autentické fotografie mají jednoznačnou přednost. Foťte sami, ukazujte oblíbené produkty, novinky, které vám přišly v nákupu, točte videa do stories a seznamujte své publikum s tím, co všechno je na Scuku dostupné. Pozor! Vyvarujte se sdílení fotek z našeho Facebook účtu, které nejsou čtvercové. Vždy pak dojde k nehezkému oříznutí v náhledu na vašem profilu. 

Pro tvorbu obsahu můžete využít i šablony pro čtvercové koláže, které jsme pro vás připravili. Odkaz na ně najdete na blogu pro Organizátory.

Ve stories obecně nejlépe fungují videa. Můžete zkusit natočit krátkou recenzi na váš poslední nákup, nebo ukázat krátká videa z výdeje. Nezapomeňte, že pro vás máme vytvořenou i sadu gifů, které pro své stories můžete používat. Najdete je, když ve vyhledavači gifů v úpravě stories zadáte „Scuk“.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)