Jak nás kontaktovat?
K dispozici jsme v pondělí od 9 do 17 hodin, v úterý až pátek od 9 do 18 hodin. Pro zákazníky, kteří si mají objednávku s doručením domů, jsem k dispozici na lince od úterý do pátku v čase od 18 do 21 hodin. Během státních svátků od 10 do 15 hodin.
V pracovní době naší linky jsme k dispozici také na chatu.
Pokud potřebujete vyřídit reklamace, kontaktujte nás na reklamace@scuku.cz, telefonicky nebo prostřednictvím chatu. řešte se svým Organizátorem nákupu nebo nám napište na reklamace@scuk.cz. Reklamace si můžete zadat sami na svém profilu na Scuku. Jak na to, se dočtete v našem článku>>>
Technické problémy (např. s webem) hlaste prosím na zakaznici@scuk.cz. Zde>>> najdete informace, které nám v případě technického problému pomohou co nejrychleji opravit chybu.