Zákazník chce zrušit svou objednávku, jak postupovat?

Objednávku je možné zrušit, nicméně po uhrazení objednávky již farmáři počítají s doručením objednávky k nám na sklad. V případě storna části nebo celého nákupu je proto vhodné nám dát vědět co nejdříve, abychom měli možnost informovat farmáře předtím, než produkty vyrobí a dovezou k nám na sklad.

Pokud je to váš případ, napište na zakaznici@scuk.cz jméno a e-mail zákazníka, jakou konkrétní objednávku chce zrušit (případně jaké produkty) a z jakého důvodu a my mu ji zrušíme.

Peníze za zrušenou objednávku vrátíme v kreditech nejpozději v den výdeje, na který byla objednávka původně realizovaná. Kredity si pak může samozřejmě nechat vyplatit na účet, případně můžeme ponížit fakturu u Twista.

Pokud je poslední den nákupu a zákazník vám volá, že chce zrušit nákup nebo nějakou položku, volejte na naši infolinku, vyřešíme to rychleji než po e-mailu: 227 272 210: po–pá 9–17, svátky 10–15.

Pokud již byla objednávka doručena nebo odeslána farmáři na náš sklad, tak ji ve většině případů nelze jednoduše zrušit, což je v souladu s platnou legislativou, kdy zákazník nemá nárok na odstoupení od smlouvy mimo jiné u zboží podléhající rychlé zkáze (typicky potraviny) nebo u zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Kompletní znění naleznete v Reklamačním řádu v článku 6. Výjimku tvoří zboží nepodléhající rychlé zkáze, jako je například kosmetika a drogerie. Nicméně se vždy snažíme každý případ posuzovat individuálně a pokud je to možné tak vyjít vstříc zákazníkům.

Zákazník je povinen svou objednávku převzít, rozhodně pak tu část se zbožím podléhající rychlé zkáze. Pokud ji nepřevezme, propadá Organizátorovi, který by z něj měl udělat ochutnávky nebo dárky pro ostatní zákazníky. Pokud zákazník na výdej nepřijde, nejdříve mu zatelefonujte, třeba na nákup na Scuku jen zapomněl :-)


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)