Zákazník chce zrušit svou objednávku, jak postupovat?

Objednávku je možné zrušit, dokud nebyla uzavřena kupní smlouva mezi zákazníkem a dodavatelem. Tj. dokud farmáři objednávku nepřijmou, což probíhá ve většině případech den až dva po skončení nákupního cyklu ve Skupině. Pokud je to tento případ, napište na organizatori@scuk.cz jméno a e-mail zákazníka a jakou objednávku chce zrušit a my mu ji zrušíme. Pokud se ruší celá objednávka, vrátí se zákazníkovi peníze na účet. Pokud pouze některé položky, vrátí se mu částka v kreditech v den výdeje. Kredity si může samozřejmě nechat vyplatit.

Pokud objednávka již byla přijata farmáři, tak ji ve většině případů nelze zrušit, což je v souladu s platnou legislativou, kdy zákazník nemá nárok na odstoupení od smlouvy mimo jiné u zboží podléhající rychlé zkáze (typicky potraviny) nebo u zbož,í které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Kompletní znění naleznete v Reklamačním řádu v článku 6. Výjimku tvoří zboží nepodléhající rychlé zkáze, jako je například kosmetika a drogerie. V tomto případě postupujte stejně jako při zrušení nepřijaté objednávky, který popisujeme výše.

Zákazník je povinnen svou objednávku převzít, rozhodně pak tu část se zbožím podléhající rychlé zkáze. Pokud ho nepřevezme, propadá Organizátorovi, který by z něj měl udělat ochutnávky nebo dárky pro ostatní zákazníky. Pokud však k nepřevzetí dojde tak, že zákazník na výdej zapomene, je dobré telefonicky zákazníka upozornit, že je potřeba si zboží vyzvednout a vyjít tak zákazníkovi vstříc :-)


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs