Jak se řeší reklamace?

Případné reklamace vyřizujte do 48 hodin od obdržení e-mailu - těch vám může přijít i více. Reklamace je potřeba řešit v co nejkratším možném čase, aby zákazník nebyl zklamaný a kvůli čekání jsme jej neodradili od dalšího nákupu. Reklamace můžete na své náklady uznat, nebo ji zamítnout. Po případném zamítnutí budeme reklamaci v našem systému dále zpracovávat.

Reklamace se vyřizují v rámci platformy Scuk.cz v administraci v sekci Reklamace. Reklamaci může zadat sám zákazník za sebe, nicméně ve většině případů za něj reklamaci zadává Organizátor Nákupní skupiny.

Za reklamované zboží připisujeme zákazníkům peníze ve formě kreditů na jejich Scuk účet, které mohou využít pro příští nákup. 1 kredit = 1 koruna. Pokud by si to zákazník přál, připíšeme mu peníze za reklamované zboží na bankovní účet.

Na skladě máme čistý příjem a každý produkt prochází kontrolou skrz identifikační kód (QR / čárový kód) pomocí čtecího zařízení. Výjimkou je pouze pečivo. Tento záznam využíváme při vyřizování reklamací. V případě, že zboží z vaší strany nebylo dodáno, nemáme záznam v systému a v takovém případě uznáme reklamaci rovnou na vaše náklady. V případě, že prošlo čtecím zařízením, my o něm máme záznam, ale přesto nebyl produkt dodán, reklamaci uznáme na naše náklady.

Pokud by bylo k reklamaci potřeba něco vyřešit nebo jste si něčím nebyli jisti, ozvěte se nám na naši infolinku 227 272 210 nebo nám napište na info@scuk.cz, kde se vám budeme věnovat. Nekontaktujte prosím sami zákazníka ani Organizátora. Vše řešte s námi.

Co když se k reklamacím nedostanete do 48 hodin od e-mailu?

Pokud byste se k reklamacím do 48 hodin od obdržení e-mailu nedostali a kvůli pozdějšímu vyřízení byste se nám neozvali, věnujeme se reklamacím my. Pokud bychom si něčím u reklamace nebyli jisti, kontaktovali bychom vás a vše s vámi řešili individuálně.

Je možné zaslat zákazníkovi po reklamaci nové zboží?

Tohle bohužel možné není. V našem skladu nyní umíme pracovat pouze se zbožím, které je objednané a je zanesené v systému. Na základě toho jej můžeme načíst přes naši čtečku a mít tak záznam o tom, že skladem opravdu prošlo.

Pokud byste nám na sklad doručili zboží, které objednané není a není tedy zanesené v našem systému, mohlo by se velmi snadno ztratit a do Nákupní skupiny, které bylo určené, bychom jej nedoručili. Zároveň hrozí, že zákazník, kterému byste chtěli zaslat náhradu, v daný týden nebude nic objednávat a na výdej se nedostaví. Vaši dobře myšlenou náhradu by tak zákazník vůbec nemusel obdržet.

Kdy vás o reklamaci informujeme?

O reklamacích na nedodané zboží vás informujeme nejpozději do 24 hodin od závozu na sklad, o reklamacích na kvalitu či poškození zboží vás informujeme automaticky e-mailem jakmile zákazník zadá reklamaci.

U každé reklamace je vždy uveden její důvod. Může se jednat o nízkou kvalitu zboží, poškození zboží, nebo je důvod jiný. Důvod je uveden u každé reklamace v poznámce, kde se dozvíte podrobnosti. Vždy si raději tuto poznámku přečtěte.

Poznámka k reklamaci se vám zobrazí po kliknutí na „Zobrazit více“:

Může se také stát, že reklamace vznikne později kvůli výjimečně nižší kvalitě zboží před koncem trvanlivosti. Tyto reklamace posuzujeme individuálně. Jinak přistupujeme k čerstvému zboží a jinak k trvanlivému.

Co když nám vaše zboží chybí už při třídění na skladě?

Jakmile na náš sklad dovezete zboží, naši zaměstnanci ho přijmou a vše napočítají. V případě, že doručujete zboží na cross dockové překladiště v Brně, nebo využíváte některé formy našeho svozu, proběhne čistý příjem teprve po převozu na náš sklad.

Nejpozději do 24 hodin od konce příjmu na sklad vygenerujeme v administraci protokol o příjmu - v podstatě se bude jednat o dodací list doplněný o počet kusů produktů převzatých na skladě. V současnosti je otevírací doba našeho skladu od 8:00 do 18:00, každý den od pondělí do čtvrtka.

Ke každému příjmu si budete moct stáhnout protokol o příjmu v naší administraci ve formátu PDF. Součástí protokolu bude výpis objednaných položek, počet kusů, které měly být dodány a reálně obdržený počet kusů po závozu.

Pokud nebude dodáno všechno objednané zboží a nebudeme ho tedy moct načíst čtečkou, automaticky se na něj vygeneruje a uplatní reklamace jako na nedodané zboží. To znamená, že od 1. července 2022 se bude reklamace na nedodané zboží automaticky uznávat na vás. Nebudete je tedy muset procházet a odklikávat jednu po druhé. Pokud po závozu výdejních míst vzniknou nějaké další reklamace na nedodané zboží, budou automaticky uznány na nás.

  • Pokud své zboží posíláte dopravcem (PPL, Českou poštou, DPD, Geis atd.) a zboží dorazí později, než je požadovaný termín, vytvoří se reklamace, které je nutné uznat na vaše náklady a případnou škodu vyřešit s dopravcem. Zboží můžeme rozdat jako ochutnávku nebo si ho můžete u nás na skladě vyzvednout (např. Balíkovna). Posílejte proto své zboží včas alespoň 2 dny dopředu. Nelze pozdní zboží nechávat ve skladu s tím, že ho zákazníkovi pošleme příště.
  • V případě svátků si vyberte závozové dny tak, aby byla jistota, že váš balík dorazí včas, popřípadě závoz raději vynechte (Vánoce, Velikonoce aj.).
  • Přijde-li rozbité zboží, je třeba uznat reklamaci a škodu vymáhat u dopravce.

Kde najdete souhrn všech reklamací?

Abyste měli představu, kolik reklamací na vaše zboží dorazilo, najdete je všechny sepsané ve vyúčtování, které vám posíláme dvakrát měsíčně.

Reklamace také najdete v administrace v sekci Reklamace.

Co když nechcete uznat reklamaci celou, ale pouze její část?

Před zamítnutím reklamace nám do poznámky napište, jakou poměrnou část byste chtěli v rámci reklamace zákazníkovi připsat. My vám pak souhrnně vystavíme fakturu na součet těchto částečných refundací.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)