Jak fungují reklamace?

Reklamace můžete jako Organizátor zadat také za zákazníka, a to nejpozději do 48 hodin po výdeji.

Z role Organizátora můžete reklamaci zadat také před výdejem, pokud zjistíte, že něco nedorazilo. Rozhodně je potřeba udělat příjem zboží a projít vše předem. Zákazník může reklamaci zadat až po skončení výdeje. Doporučujeme zadávat reklamaci vždy za zákazníka, budete mít přehled. E-mail o vyřízení reklamace totiž pošleme jak vám, tak zákazníkovi. 

Reklamace zadáte ve správě Skupiny v sekci „Čeká na výdej” nebo v „Proběhlé nákupy”, pokud je již po výdeji. U každého zákazníka najdete extra tlačítko Zadat reklamaci. Je potřeba vybrat zboží, počet kusů a uvést důvod. Uveďte prosím i nějaký textový komentář, čím více informací budeme mít, tím dřív se nám podaří reklamaci vyřídit.

Reklamace se řeší zpravidla ihned, někdy ale čekáme na vyjádření farmářů. Všechny reklamace jsou vyřízeny nejpozději do týdne.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs