Jak fungují reklamace?

Reklamace za vašeho zákazníka byste měli zadávat vy jako Organizátor. Zákazník ji může zadat také, ale až po skončení výdeje - typicky pokud něco zjistí až doma.

Z role Organizátora můžete reklamaci zadat také před výdejem, pokud zjistíte, že něco nedorazilo. Rozhodně je potřeba udělat příjem zboží a projít vše předem. Zákazník může reklamaci zadat až po skončení výdeje. Doporučujeme zadávat reklamaci vždy za zákazníka, budete mít přehled. E-mail o vyřízení reklamace totiž pošleme jak vám, tak zákazníkovi. 

Reklamace zadáte ve správě Skupiny v sekci „Čeká na výdej” nebo v „Historie nákupů”, pokud je již po výdeji. U každého zákazníka najdete extra tlačítko Zadat reklamaci. Je potřeba vybrat zboží, počet kusů a uvést důvod. Uveďte prosím i nějaký textový komentář, čím více informací budeme mít, tím dřív se nám podaří reklamaci vyřídit. Pokud reklamujete např. nekvalitní nebo poškozené zboží, fotku zatím není možné vložit do systému, ale můžete ji poslat na info@scuk.cz.

Reklamace se řeší zpravidla ihned, někdy ale čekáme na vyjádření farmářů. Všechny reklamace se snažíme vyřídit nejpozději do týdne.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)