Proč mají někteří dodavatelé dřívější ukončení nákupu?

Dřívější ukončení nastavujeme buď pro celý profil dodavatele, nebo pouze pro určité produkty. Vždy to děláme na základě domluvy s konkrétním dodavatelem.
Jaké jsou hlavní důvody?

Dodavatelé, kteří nevozí zboží na sklad sami, ale využívají externí službu (PPL, DPD apod.), potřebují kvůli dopravě více času. Jiní vyrábí své produkty až po získání všech objednávek a nastavují si tak ukončení dříve, aby vše stihli. Někteří nefungují o víkendu, takže chystají výrobu raději v pátek a dodělávají vše během pondělka.

Jsou dodavatelé, kteří toto nastavení mají natrvalo pro určité výdejní dny. Jindy se může stát, že některý týden potřebují mít objednávky kompletní dříve kvůli výrobě, mají dovolenou, nepracují o svátcích apod. Následující týden jsou ale v nákupu zpět, a tentokrát až do standardního konce nákupu.

Kde se dozvíte o dřívějším ukončení?

Informaci o dodavateli najdete ve správě Skupiny v záložce „Nákup“:

A takto vypadá dřívější ukončení u konkrétního produktu, když nákup ještě běží:

A takhle to vypadá, když už prodej skončil:


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)