Na koho se obracet?

Na koho se máte obracet?

Vše, co se týká dalšího rozvoje vaší Skupiny řešte s našimi koordinátory:

Koordinátoři: koordinatori@scuk.cz, 227 272 212, po-pá 9-17

Cokoli, co se týká aktuálních nákupů, vašich zákazníků, reklamace apod. řešte prosím s kolegyněmi na infolince - už dávno neslouží jen zákazníkům. Rády vám se vším poradí :-) Telefon využijte v urgentních případech: např. když nečekaně nemůžete vydat nákup, máte u sebe omylem bedýnku navíc nebo potřebujete zrušit objednávku zákazníka:

Zákaznická: organizatori@scuk.cz, 227 272 210,
po-pá 8-18, neděle 15-20 hod., svátky 10-15 hod.

Reklamace můžete řešit také na info@scuk.cz

Přehled trasy, na které jste pro daný týden zařazeni, najdete spolu s číslem na řidiče přímo ve správě Skupiny u daného nákupu.

Pokud potřebujete radu jiného Organizátora, zkuste Facebook skupinu, která všechny naše Organizátory sdružuje. Pokud chcete kontaktovat nějakého našeho farmáře či jiného výrobce - zeptat se, proč nejsou v nabídce, proč chybí konkrétní zboží apod., využijte nejdřív Facebook skupinu, která je sdružuje s vámi a konkrétního dodavatele v příspěvku označte.

U obou skupin platí, že pokud by se vám nedostalo odpovědi, napište nám na organizatori@scuk.cz.

Texty k propagaci, včetně plánovaných rozhovorů a článků do novin apod., které chceme vždy před publikováním vidět, grafiku ke schválení, žádosti o extra propagační materiály zasílejte na: marketing@scuk.cz.

Technické problémy (např. s webem): připravte si požadované informace podle návodu a nahlaste je na info@scuk.cz.

Dotazy nebo připomínky k produktům posílejte na e-mail produkty@scuk.cz.

Informace ohledně farmářů a jejich zařazení do nabídky vám zodpoví někdo z obchodního týmu: vyrobci@scuk.cz.

Prosíme, nekontaktujte nás prostřednictvím osobních profilů na Facebooku v Messengeru, ani na našich soukromých telefonních číslech. Přestože nás naše práce velmi baví, snažíme se osobní a pracovní život oddělovat :-)


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)