Jak je to s nedodaným zbožím?

Stává se, že se nedodá něco, o čem se předem neví. Je to z logistických důvodů a chybovosti známé též jako „lidský faktor”.

Tato chyba může nastat u dodavatele, při přepravě nebo i na našem překladišti, pokud jde zboží přes něj, ale také přímo u Organizátora, který zapomene zboží vydat, splete si zboží nebo se něco rozbije. Řešení nedodaného zboží je velmi individuální a zpravidla se vyřeší reklamací. Mnoho případů také končí jinou dohodou, kdy například místo nedodaného zboží jim Organizátor nabídne jiné, které bylo navíc. Když je to možné, často Organizátoři dělají to, že vydají produkt z vlastního objednaného zboží. Na to své pak zadají reklamace a vrátí se jim kredity.

Před každým výdejem je potřeba, aby Organizátor udělal přejímku zboží, to znamená všechno prošel položku po položce a ještě před výdejem nahlásil a za zákazníky zadal reklamace, pokud to bude nutné. Díky tomu pak nemusí při výdeji také zmateně hledat něco, co nenajde.

Jak funguje zadávání reklamací najdete ve speciálním článku.


Jak se vám tato odpověď líbí?