Co je heslo pro výdej zboží a pořadové číslo zákazníka?

Protože se snažíme proces příjmu, třídění a výdeje zboží Organizátorům co nejvíc ulehčit, vymysleli jsme tzv. „pořadové číslo zákazníka“. Každý předávací list má vlastní pořadové číslo (jedinečné pro každého zákazníka) a můžete ho využít k označení jednotlivých balíčků pro zákazníka, protože typicky jich budete na každého zákazníka mít víc (chlazené, trvanlivé, zeleninové bedýnky, drogerie atd.). Spoustu zákazníků má dlouhá složitá jména nebo si vymyslí přezdívky. Čtyřmístná pořadová čísla vám tak ulehčí práci.

Zároveň najdete na předávacím listu každého zákazníka několik pořadových čísel v záhlaví - ta si můžete rozstříhat na štítky a využít pro označování balíčků. Připevnit je můžete kolíčkem, sesívačkou nebo pevnou lepenkou.

Heslo pro výdej by měl zákazník nahlásit při vyzvednutí objednávky, aby se nestalo, že nákup někdo zcizí. Pokud však dáváte přednost jménu, ptejte se klidně na jméno. Na čtyřmístné číselné heslo byste se ale raději měli zeptat, pokud zákazníka ještě neznáte. Toto heslo se pro každý výdej mění a zákazník ho najde v SMS zprávě k výdeji a také v e-mailu s potvrzením objednávky. Vy jako Organizátor ho najdete na předávacích listech a v administraci Skupiny v sekci „Čeká na výdej“.


Jak se vám tato odpověď líbí?


Powered by HelpDocs